Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 2 września 2019

Lawendowy pojemnik na...

Witam wszystkich,
 bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze! Dzisiaj przychodzę z lawendowym pojemnikiem decu, no właśnie na co?...może być na herbatkę, ciasteczka, inne słodkosci lub na to co sobie wymyślimy:)






 pojemnik już dawno zakupiłam w sklepiku Na Strychu, pomalowałam farbami akrylowymi, do tego śliczny lawendowy motyw z serwetki , lakier Altax i bejca wodna. Zgłaszam je do zabawy w TDZ:Wyzwania #41 - Lawendowe lato.


Dziewczyny podpowiedziały jeszcze jedną fajną zabawę w KTM i tam zgłaszam moje pudełko: Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Coś praktycznego

Pozdrawiam Was i życzę udanego popołudnia, Barbara:)



36 komentarzy:

  1. Śliczny pojemniczek Basiu :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy pojemniczek! I z ulubionym motywem lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny pojemniczek, Basiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pojemnik, uwielbiam te lawendowe motywy w blogosferze, są tak bajeczne... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pojemnik, uroczy, przywołuje letnie skojarzenia :-) Bardzo ładna i staranna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pojemnik na lawendowe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pojemniczek, piękne lawendowe motywy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojemniczek prezentuje się naprawdę pięknie! Motywy lawendy mają w sobie coś urzekającego... Cudna praca :)

    PS Widziałam gdzieś zabawę "Coś prakrycznego" może też pokaż swój pojemniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest :)
    "Coś praktycznego " to moje wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, może dołączysz do zabawy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justynko za podpowiedź już się zapisałam:)

      Usuń
  10. Fioletowy, lawendowy i pełen uroku. Baaaaardzo mi się podoba, nosz kocham fiolet. hehe Uściski wielkie, uśmiech szeroki już do Ciebie powędrował. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny lawendowy pojemniczek, muszę kiedyś spróbować zrobić coś podobnego :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pudełeczko zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, bo ja kocham lawendę i lawendowe klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie, Basiu 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny lawendowy pojemnik! Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu ślicznie ozdobiony pojemnik, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny pojemnik, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A może na suszona lawendę? Super pojemnik :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ, Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lawende. Cudownie puszka wygląda z tym motywem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piękny lawendowy kolor w połączeniu z bielą, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo, wspaniała praca Basiu, dziękuję za wspólna zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie DTMagda

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu, jaki on śliczny!!! A te lawendowe motywy dodają mu wielkiego uroku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo cieszę się, że dołączyłaś do mojego gościnnego wyzwania w Klubie Twórczych Mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń