Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 3 listopada 2014

Lato i niespodzianka...

Witam Was po weekendowo i poniedziałkowo!
Czas zadumy i zatrzymania się , chociażby na chwilę, nad życiem i przemijaniem za nami.Ale muszę jeszcze powiedzieć, że taki czas jest nam bardzo potrzebny, ponieważ dzisiejsza gonitwa i pośpiech powodują, że zapominamy, że istnieje jeszcze inne miejsce i czas....
A u mnie jeszcze trochę lata, a może i wiosny, a to za sprawą takiego pudełeczka na drobiazgi...


Pudełko zrobiłam tradycyjnie, serwetka , farba akrylowa, lakier i mała ozdoba wewnątrz oraz koronka bawełniana na zewnątrz. Jak zauważyliście zapewne, bardzo lubię ozdabiać też i w środku pudełek...
     A teraz druga część  do odkrycia, a mianowicie niespodzianka, jaką otrzymałam od Basi z bloga Decu Czary.. , która to Basia tworzy piękne rzeczy w decoupage. Niezmiennie podziwiam i zachwycam się nimi! Kto jeszcze nie był u Niej na blogu , to zapraszam, bo naprawdę warto!A oto co otrzymałam w piątkowe popołudnie od niej...

 Piękne stickersy do ozdabiania kartek, w różnych kształtach i kolorach...
oraz bazy, kartki-parawany, świetne! Basiu, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za tak miłą niespodziankę:)
Serdecznie pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i życzę  słonecznego tygodnia :)

18 komentarzy:

  1. cudowna skrzyneczka :) az uśmiech mi się pojawił na twarzy faktycznie wiosenna i wesoła. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna skrzyneczka i fajne stickersy

    OdpowiedzUsuń
  3. ach pikne pudełko -zatęskniło mi się za latem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka przepiękna jest w niej trochę wiosny i trochę lata,bardzo mi się podoba :)
    Cieszę się bardzo,że stickersy Ci się podobają,niech z nich powstają przepiękne karteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jak zwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń