Obserwatorzy

Translate

środa, 11 maja 2016

Dla Mamy...

Witam Was burzowo i mokro!
Dzisiaj pokażę Wam kartkę dla Mamy.Postanowiłam przetestować nabyty jakiś czas temu stempelek firmy Heartfeltcreations-Arianna  Blooms, jednym słowem cudny! Zakupiłam odpowiednie markery wodne i papier akwarelowy....i przystąpiłam do pracy...Moje wnioski : po pierwsze blok akwarelowy muszę kupić o innej fakturze, bardziej gładki, po drugie nie miałam odpowiednio dużego bloczka do stempli więc wyszły " niedociski", ale już akurat z tym problemem poradziłam sobie, przecinając stempel na dwie mniejsze części i teraz jest super...no a po trzecie jest to moje pierwsze podejście do tego typu malunku...

 A tutaj już gotowe kwiatki...
 które posłużyły do powstania takiej kartki dla Mamy...



Wykorzystałam kolejne papiery z zestawu Oh hello Spring, Agaterii. Już kiedyś pisałam, ale powtórzę znowu, że ta kolekcja jest wyjątkowa! Moje wycinane, stempelkowe kwiatki i róże angielskie, do tego sizal, listki z primowego wykrojnika i jakaś tekturka. Niestety producenta nie pomnę...
Moją kartkę zgłaszam tu..Wyzwanie #23 DLA MAMY
 oraz tu..Mojowe wyzwanie dla Mamy
 Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce :)

29 komentarzy:

  1. Piękna kolorystycznie kartka :-)))Śliczne kwiatki i te stemplowe i te pełne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, wyszło cudnie :))). Kartka przepiękna!!! Powodzenia w wyzwaniach :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj pościk ekstra ...alternatywa na bloczek pudełko po CD ...wyszło ekstra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz! nie pomyślałabym...i dziękuję :)

      Usuń
  4. Fantastycznie się prezentują te kwiatuszki na karteczce!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aż dziw że to Twoje pierwsi podejście do malunków :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatki i cudna kartka! Też mnie kusi ten stempel, ale obawiam się, że nie będę miała czasu na zabawę w kolorowanie. Przy okazji - na warsztatach u Doroty Kopeć takie odbita na papierze akwarelowym stemple kolorowałyśmy farbami akrylowymi - też świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, super sobie poradziłaś z kolorowaniem ;) Ja też przymierzam się do kolorowania akwarelami, od ostatniego babskiego spotkania (7 maja), za namowa pozostałych uczestniczek. Dzisiaj byłam kupić odpowiednie pędzelki, bo wszystkie, jakie miałam w domu wydalam mojej wnusi :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrych owoców wynikających z kolorowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że sprawdził się w 100% bo karteczka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, oryginalna i świetnie wypracowana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, aż trudno uwierzyć, że to pierwsze podejście, bo efekt jest wspaniały. Cała karteczka tchnie niezwykłym urokiem...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobiona kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pracochłonna praca i idealnie dopracowana. Jak tak zaczynasz co co będzie potem- to już zawodowstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i fantastycznie wyszło Basiu, a kwiatki cudowne, zwalszcza jak na 1 raz jestem pod wrzeniem :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatuszki ;) Przepiękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie to przygotowałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka! Kwiaty boskie <3
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft style :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kompozycja na kartce, a kwiatuszki, dzięki własnej robocie uzyskały niepowtarzalny klimat. Podobają mi się Twoje próby z kolorowaniem, przypomniałaś mi, że ja gdzieś w czeluściach mojego składowiska papierów mam kolorowane, niedokończone kwiatki, chyba czas po nie sięgnąć;)) Dziękuje za inspirację i w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam już wychodzić i weszłam jeszcze tu! Basiu to jest cudo! A Ty jesteś Czarodziejką! Podziwiam i gratuluję ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ukwiecona! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń