Obserwatorzy

Translate

niedziela, 19 lutego 2017

Osiemnastkowy komplet...i niespodzianka...

Witam Was!
Nareszcie koniec mrozów, mamy pierwsze oznaki przedwiośnia w postaci chlapy, deszczu i gorszego samopoczucia..A dzisiaj przychodzę z osiemnastkowym kompletem dla młodego człowieka wchodzącego w dorosłość...

 Oto kartka z elementami, które lubi każdy młody człowiek...



 A to już pudełeczko do niej, zachowałam podobny styl co na kartce...
 

 Kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego kremowego, który dodatkowo potuszowałam...
Ponieważ użyłam banera M tego, komplet zgłaszam tu.. Stworzone z APScraft  
 
A teraz chciałabym wrócić jeszcze na chwilę do rocznicy założenia bloga i candy, które z tej okazji zorganizowałam.. Spotkała mnie z tej okazji bardzo sympatyczna niespodzianka, a mianowicie taka, że to ja zostałam w sposób bezinteresowny obdarowana przez bardzo przemiłą osobę, ZOSIĘ z bloga Zofiko zaprasza..takimi wspaniałymi przydaśkami i oto tą przepiękną karteczką  z bardzo szczególnym wpisem:) Zapraszam Was na bloga Zosi, ponieważ tworzy piękne prace, które od jakiegoś czasu ja sama podziwiam...
 Tak, jak napisałam Zosi w mailu, tak i Wam piszę, że kartka w realu jest przepiękna. Siedziałam przez chwilę i ją dosłownie podziwiałam...
Zosieńko, bardzo, bardzo Ci za taki gest  DZIĘKUJĘ!!!
 A Wam Kochani za uwagę i wszystkie ciepłe słowa, które tu pozostawiacie:)))

33 komentarze:

  1. Świetny komplet 18-tkowy! Piękną przesyłkę od Zosi dostałaś - kartka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam komplecik i podarunki Od Zosi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam komplecik i podarunki Od Zosi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik jest rewelacyjny! I cudne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet zawiera to co i mnie się podoba ;-D Świetny jest ,pełen ciekawych detali :-D Gratuluję prezentu niespodzianki :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik :) Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik dla młodego człowieka :)
    A Zosię znam w realu i jest to wspaniała, szczera i miła osoba o złotym sercu :) Pięknie Cię obdarowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet na 18 urodziny :)
    Kartka od Zosi jest bajeczna, gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu cudny , młodzieżowy komplecik, ta dłoń z palcem - rewelacja :)
    Prezent dostałas jak się patrzy :) Miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka i piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny komplet i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prace, jestem oczarowana! uwielbiam prezenciki bezinteresowne :-D Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udana karteczka dla młodego człowieka a prezenciki zawsze wszystkich cieszą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty i super karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplecik. ..a prezenty od Zosi wspaniałe - gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet dla młodzieńca zachwycający, Basiu. Zostałaś cudownie obdarowana przez Zosię, gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie niespodzianki zawsze są miłe:)
    A komplet naprawdę świetny! Z resztą jak wszystkie Twoje prace. Aż zazdroszczę obdarowanemu😜

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplet kartkowy dla młodzieńca jest super.
    I zostałaś obdarowana kapitalnym prezentem z prześliczną karteczką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny komplecik stworzyłaś :) I bardzo miłą niespodziankę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplecik osiemnastkowy :)
    A niespodzianka - SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu, komplecik jest rewelacyjny, bardzo mi się podoba, a prezenciki super. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wykonana karteczka, pięknie opakowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny przemyślany komplet :) Idealny na 18-kę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Basieńko, komplet wspaniały, a o autku marzy chyba każdy młody człowiek.
    Gratuluje pięknego prezentu od Zosi i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratluję niespodzianki Baseińko! Komplecik jest cudny ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Komplecik dla solenizanta swietny i gratuluje pieknego prezentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny komplecik! I gratuluję prezentu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Super męska kartka :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny komplecik ! dziękuję za zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw! Te grafiki i ręcznie robione kwiaty! Cudo!
    Dziękuję za udział w zabawie "Stworzone z APScraft"!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie dopracowany komplet, idealnie dopasowany do wejścia w dorosłość :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny męski komplet, dziękuję za udział w zabawie stworzone z APScraft.

    OdpowiedzUsuń