Obserwatorzy

Translate

niedziela, 2 kwietnia 2017

Kury i kogut....

Witam!
Jakiś czas temu pisałam, że ozdabiać będę kurki i koguta zakupionego w Zielonych Kotach. I właśnie ukończyłam ich upiększanie. U mnie nadal w decu, trochę stempli oraz tuszowań i embossing na gorąco, a także wszechobecna złota pasta. A oto efekt...
strona prawa...


 strona lewa....


druga kurka, strona prawa...

 i strona lewa...


 no i został jeszcze kogut, strona prawa...
  i strona lewa...
Ponieważ znalazłam zabawę , to zgłaszam moje kurki tu:Wyzwanie #34 WIELKANOC oraz WYNIKI z poprzedniego miesiąca
 
Dziękuje za wszystkie pozostawione słowa! Życzę Wam spokojnego niedzielnego popołudnia :)

34 komentarze:

  1. Niesamowite!! Wygląda obłędnie, szczególnie jak już zasiadła ta kurka na sizalowej trawce. Kogut też cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu cudowne Ci wyszły :) Niebieska kura wygrywa !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Najbardziej podoba mi się ta fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu te kurki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są! Przepięknie je ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne te kury i koguty. Zakochałam się w drobiu... Któż to widział.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu kurki i kogucik są cudne. Każda strona mnie zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i wiosenny ten Twój drób, Basiu ;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, Basiu!
    Ta druga kurka mnie oczarowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo i wiosennie udekorowane kurki:) Mnie chyba bardziej podobają się lewe strony;) Zwłaszcza u pierwszej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kogut nr 1 w szczególności przypadł mi do gustu :) Jest super-słoneczny, cieplutko się robi od samego patrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurki fantastyczne :) I do tego te mini jajeczka :) Bosko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kurki , jak dla mnie to one mają jedną stronę ... prawą i prawą :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne stadko.
    Uściski, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie ozdobione! Kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne! Żółto-niebieska kura jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wyzwaniu Crat Style

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne kurki i kogutki, pieknie i wioswnnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, radosne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurka!;) kurcze ale pieknosci stworzylas;) wszystkie sa przecudne nadaja charakteru nadchodzacym swieta ;) moj faworyt to fioletowa znakomita kompozycja kolorystyczna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. cuuudowna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kury tak się zastanawiam którą bym wybrała i to byłby trudny wybór :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuudowny "kurnik" ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie - Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca:)CUdne te kury!
    Dziękuję za udział w Wielkanocnym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń