Obserwatorzy

Translate

środa, 15 listopada 2017

Albumy dla bliźniaków...

Witam Was!
Ostatnio mam zamówienia na albumy dla dzieci, zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek.Dzisiaj pokażę Wam albumy dla bliźniaków Mateuszka i Sebastianka. Są prawie identyczne, różnią się tylko drobnymi szczegółami...


























Wykorzystałam praktycznie wszystko co miałam pod ręką, jak widać na załączonych zdjęciach.  Urzekły mnie digi obrazki z I Love Digi, które przewijają się w albumach.
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa, które tu zostawiacie i zapraszam wkrótce:)

32 komentarze:

  1. Piękne albumy! Maluchy będą miały cudną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumy są wspaniałe. Dzieciaczki będą miały cudowną pamiątkę na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiekne :) śliczne te dodatki :) Tez o nich myślałam, ale nie mam kolorowej drukarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja kupiłam już wydrukowane digaski u Marty Szymańskiej na bazarku i dziękuję :)

      Usuń
  4. Basiu,prześliczne albumy dla maluszków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne albumiki. Przepięknie je ozdobiłaś :) Chłopaki będą mieć piękną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne albumy - będą wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu piękne albumy! Będą cudowną pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albumy będą piękna pamiątką z dzieciństwa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, te albumy są urzekające i wypełnione zdjęciami będą stanowić niezwykłą i niepowtarzalną pamiątkę.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny pomysł na prezent :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne albumy! Ale będą dzieciaki miały pamiątkę jak podrosną :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna pamiątka dla takich szkrabów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hermosos, seguro contendrán innumerables recuerdos apreciados.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń