Obserwatorzy

Translate

niedziela, 10 grudnia 2017

Kartki z religijnym motywem...

Witam Was!
Dzisiaj kilka kartek z religijnym motywem...











  Kartki płaskie do koperty, postanowiłam między innymi wykorzystać zalegające od jakiegoś czasu arkusze z dodatkami od Magicznej Kartki, więc pojawią się jeszcze w kilku moich kartkach.
Ponieważ wykorzystałam w dwóch kartkach banerek L, i baner
M

kartki zgłaszam do zabawy: Stworzone z APScraft



Życzę Wam dobrego Dnia! witam także nową obserwatorkę Izzie Scrap, cieszę się że zostaniesz w Moim Świecie na dłużej:) pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia!

20 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki! Bardzo nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu,przepiękne kartki,bardzo mi się podobają już czuję święta :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Ja robię głównie płaskie, bo na takie mam najwięcej "zamówień" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne.Też robię te do wysłania płaskie. No czasami przemycę jakiś kwiatek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) ta środkowa najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kartki z takim motywem, a twoje są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi :-) Napewno zostanę! Piękne prace :-) Zapraszam tez do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, bardzo ciekawie wkomponowałaś religijne grafiki w kartkę. Szczególnie zwróciłam uwagę na pierwszą. Wiele różnych elementów a kartka bardzo delikatna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe, takie podobaja mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te karteczki z motywem Świętej Rodziny. Piękną oprawę dałaś tym cudnym grafikom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, zachwyciły mnie te kartki. Uwielbiam motyw religijny na kartkach świątecznych, wtedy oddają one w 100% sens świąt.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki z klimatem :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne jak zawsze Basiu da Twoje kartki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bardzo ladne, u mnie w tym roku z kartkami bieda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Bożonarodzeniowe kartki :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń