Obserwatorzy

Translate

niedziela, 20 maja 2018

Kartkowanie z Ulką-MAJ...

Witajcie Kochani!
Sezon komunijny dobiega końca, pora pokazać świąteczne kartki dla Uli. To już piąty miesiąc, jak się bawię z Wami w mapkowanie, ale ten czas leci! Jak zwykle zrobiłam dwie kartki, oto one...


 z motywem religijnym...

i taka w rozmytym kolorze. Bardzo podoba mi się ten obrazek dwójki dzieci i właściwie kartka jest w kolorze tego obrazka, a do tego wykorzystałam szablon gwiazdki, scrapki jemioły i gwiazdek, które otrzymałam od Zosi K. jeszcze w grudniu, dziękuję Kochana:)
Mapka ULCI 🔆
 Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie miłe słowa, życzę udanego popołudnia, Barbara 😃
 

33 komentarze:

  1. Cudowne te karteczki Basiu, takie wyraziste, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zimowe karteczki , na święta jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki Basiu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądając twoje kartki poczułam się jakby miało niebawem nastąpić Boże Narodzenie a tak naprawdę do Bożego Narodzenia nikt nie ten czas raz dwa Piękne te twoje kartki Chodź Najbardziej podoba mi się ta w odcieniach niebieskiego Pozdrawiam cię serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych kartek


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z dziećmi to jak bym moje Maluchy retro oglądała;) Super kartki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,a dzieciczki z obrazka są takie słodkie 💟

      Usuń
  8. Basiu, śliczne kartki! Rewelacyjnie zinterpretowałaś majową mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki! Ja się bawię z rogatym w tym roku, ale nie wiem, czy w maju zdążę skleić cokolwiek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Blanko, no tak czas najlepiej żeby był z gumy...:)

      Usuń
  10. Beautiful Christmas cards, Barbara, and lovely sketch!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, świąteczne karteczki! Mnie też zauroczyły te dzieciaczki z obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, zachwycające są Twoje kartki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, piękne karteczki. Cieszę się, że scrapki przydały się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu stworzyłaś pięnke karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wyszły obie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń