Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 23 lipca 2018

Coś słodkiego dla mężczyzny...

Witam Was w mocno gorący początek tygodnia!
Dzisiaj będzie coś słodkiego, ale tym razem dla mężczyzny ! Taki czekoladownik w związku ze zbliżającymi się imieninami, otrzymał pewien Krzysztof...




 Robiło mi się go bardzo przyjemnie, chyba dlatego, że dawno w tym temacie nic nie powstało u mnie. Mój czekoladownik zgłaszam do zabawy tutaj: TEMAT "dla mężczyzny" - sponsorowane
A  Wam dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny! Zapraszam wkrótce, Barbara:)
 
 

26 komentarzy:

  1. Wyszedł świetnie:) na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło :) Świetnie sobie poradziłaś z tematem. Mi jest zawsze ciężko zrobić pracę typowo męską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny czekoladownik, ja z męskimi mam ciągle mały problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny czekoladownik. Bardzo mi się podoba w tym męskim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super.....męskie kolory i elementy. Bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca z męskimi to ja zawsze mam problem :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, wspaniały męski czekoladownik. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśny czekoladownik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super słodki prezent. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladownik robi wrażenie; dobrze dobrane kolory i "męskie" motywy, z nutką tajemniczości. Zapewne przypadłby do gustu mojemu mężczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny czekoladownik. Podarunek na pewno ię spodobał, stonowane kolory i męskie akcenty, super.

    OdpowiedzUsuń