Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Podaj dalej...

Witam serdecznie tu zaglądaczy:))
Może nie jest to gramatycznie napisane, ale mnie się taka forma bardzo podoba...tyle wstępem..a dzisiaj będę dziękować Blance z bloga Różności dla przyjemnoości.., za niespodziankę którą otrzymałam w ramach zabawy ""podaj dalej". Jak większość zapewne z Was wie, zabawa polega na tym, aby dwóm pierwszym osobom wyrażającym chęć zabawy przygotować taką niespodziankę i wysłać w przeciągu roku. A oto, co otrzymałam...pięknie zapakowaną niespodziankę...


 cudnej urody czekoladownik ze słodką zawartością i śliczną zakładkę, która już mi służy, ponieważ bardzo lubię czytać książki..


 przepyszną herbatkę...

 i całe mnóstwo różnych przydasi,
 Blanko, bardzo, bardzo dziękuję za taką wypasioną niespodziankę💗💗💗! I tym samym zapraszam dwie pierwsze chętne osoby do zabawy. Dla Was teraz ja przygotuję niespodzianki:))
Do zobaczenia wkrótce, Barbara:)

18 komentarzy:

  1. Piękny prezent otrzymałaś:)bardzo miło otrzymać takie cudeńka:)Jeżeli to możliwe chętnie wezmę udział w zabawie:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niespodzianki; zatem jako druga wyrażam chęć zabawy ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Jadziu, że to dla Ciebie przygotuję niespodziankę i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. No no, niespodzianka od Blanki się udała 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości dostałaś Basiu :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i przydatne rzeczy dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi prezencikami ^^ takie skarby sprawiają zawsze dużo radości. Prześliczne są zakładeczki. Ja też kocham czytać a zakładki kolekcjonuję <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już pisałam Basiu, cieszę się niezmiernie, że moja paczuszka sprawiła Ci trochę radości :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, gratuluje tak pięknej niespodzianki i cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu dostałaś super niespodziankę :).

    Fajna jest stempelkowa choinka :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe niespodzianki, gratuluję Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita niespodzianka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, wspaniała wymiana. Tyle ciekawych przydasi. Pewnie niedługo zobaczymy je w Twoich nowych pracach. U mnie zastój. Ale powoli już otwieram pudełka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty dostałaś, Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą paczkę dostałaś :) :) :) zabawa podaj dalej bardzo mi się podoba, to takie przekazywanie dobrej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny prezent dostałaś

    OdpowiedzUsuń