Obserwatorzy

Translate

środa, 12 grudnia 2018

Grudzień z Ulką...

Witam Was!
Mamy grudzień,a więc ostatni miesiąc z kartkowaniem u Ulki..., takim oto sposobem i przede wszystkim, dzięki zabawie u Ulki zrobiłam  niezły stosik kartek bożonarodzeniowych! Dziękuję Ulu za motywację i świetne mapki. W grudniu zrobiłam dwie kartki do marcowej mapki. Do zrobienia ich wykorzystałam otrzymane od Zosi K. śliczne stempelkowe widoczki, które trochę podkolorowałam...



oczywiście różniaste papierki, kartki płaskie do koperty... i mapka...

 Dziękuje za odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)


19 komentarzy:

  1. Urocze karteczki. Dostojne i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardziej zachwyciła mnie wersja w bieli i zieleni:-)
    Akurat kwitnie mój biały ciemiernik i tak się mi skojarzyły te białe kwiaty z nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten widoczek, kiedyś tak się chodziło na pasterkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pamiętam ten czas...zimno, śnieżnie i bajkowo😊

      Usuń
  5. Bardzo eleganckie te karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki - fajnie że masz zapas - zawsze się przyda

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, podziwiam te urocze karteczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna też wybrałam tą mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu śliczne kartki, cudownie przemyślane!! :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki i te wcześniejsze też :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, eleganckie kartki z tym widoczkiem, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki :)
    Wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Basiu :)
    robię podsumowanie i brakuje mi Twojej karteczki z września? Robiłąś czy nie? Gdyby był wrzesień to miałabyś cały rok :) jeśli robiłaś tylko nie zalinkowałaś to zalinkuj do grudnia :)

    OdpowiedzUsuń