Obserwatorzy

Translate

środa, 10 kwietnia 2019

Świątecznie...

Witam wszystkich,
wiosno wróć, aż chce się zakrzyknąć, bo straszna zimnica się zrobiła. I jak tu myśleć o jakichś generalnych porządkach, gdy ręce marzną? no... ponarzekałam, a teraz pora na kolejne świąteczne kartki, które już napisane i wysłane oraz wiosenne serduszka, bo do świąt coraz bliżej...




a te kolorowe serduszka, zawisną na gałązkach...

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i ciepłe słowa! witam nowe Obserwatorki:) Życzę dużo słońca i ciepełka wszystkim tu zaglądaczom, Barbara:)



33 komentarze:

  1. Cudowne kartki i serduszka, takie radosne. :) Bardzo podoba mi się obrazek zajączków, zaglądających razem do powiedzmy śpiewnika. :) Prace radujące, tak mogę je nazwać. <3 Miłej środy życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne karteczki a serduszka śliczne są, pięknie będą się prezentować na gałązkach. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale prześliczne karteczki, Basiu. Zachwyciły mnie też serduszka.
    Faktycznie, coś wiosna nam się ochłodziła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu super karteczki bardzo radosne, serduszka urocze :) Przesyłam słoneczne, ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki!
    Mam nadzieję, że zrobi się cieplej, bo święta spędzamy w PL:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj i my czekamy na takie normalne ciepelko. 😊

      Usuń
  6. Basiu śliczne kartki zrobiłaś i super pomysł z zawieszkami :) Są takie radosne, wiosenne :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kartki wielkanocne. Pięknie prezentują się te zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki i cudne serduszka Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne świąteczne karteczki! A serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki jak również serduszka są wyjątkowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest takie radosne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Basiu,zawieszki serduszkowe to świetny pomysł :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jest :)
    U mnie też chłodno, zaczęłam znów chodzić w ciepłych swetrach, a miałam nadzieję, że już mogę się z nimi pożegnać... :( też mam ochotę wołać "wiosno, wróć!"

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny pomysł z tymi serduszkami. To drewniane serduszka przez Ciebie pomalowane, czy gotowe pomalowane ze sklepu, a Ty dodałaś ozdoby?
    ps. karteczki tez piękne, do wielkanocnych zawsze pasował mi kolor seledynowy, pomarańczowy i ciepły żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko takie piękne, Basiu!

    OdpowiedzUsuń