Obserwatorzy

Translate

niedziela, 27 października 2019

Kartka- podziękowanie...

Dzień Dobry!
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądaczy i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny!
Dzisiaj na tapecie, kartka-podziękowanie dla pana, którą wykonałam z kolekcji papierów Lemoncraft < Nie zapomnij mnie>...pomyślałam, że niebieski i żółty będzie ok.


i do kartki pudełko, żeby było elegancko....


A teraz chciałabym się troszkę pochwalić, że mój lawendowy pojemnik <klik>, otrzymał wyróżnienie w Klubie Twórczych Mam: wyzwanie Gościnnej Projektantki - Coś praktycznego.


Tą gościnną Projektantką była nasza  koleżanka Justynka, która prowadzi bloga Trzeci Pokój
I zobaczcie jaką fantastyczną nagrodę na dniach od niej otrzymałam!
Piękna nagroda, prawda? a zakładka już znalazła swoje miejsce w czytanej właśnie książce Magdaleny Witkiewicz < Moralność Pani Piontek> 
Justynko, bardzo Ci dziękuję za tyle! szczęścia:)
A Wam dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)

23 komentarze:

  1. gratuluję nagrody :) cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne kolory na kartce! Gratuluję nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Basiu :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!! Gratuluję!!
    Śliczna kolorystyka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka z przepiękną kwiatową kompozycją :)
    I oczywiście gratuluję wygranej i wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. A jeżeli chodzi o wyróżnienie to w pełni zasłużone :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka, Basiu. Gratuluję wyróżnienia i nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna słoneczna karteczka, piękna nagroda, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, Każda Twoja praca zasługuje na nagrodę, ta niezapominjkowa kartka jest wyjątkowa. Pozdrawiam ciepło bo nadchodzą chłody. I nas dziś pochmurno, chłodno i kropi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, cieszę się, że prezent przypadł Ci do gustu :) :)
    Mam nadzieję, że zakładka dobrze będzie służyć!
    Ja także niedawno czytałam "Moralność Pani Piontek" i książka bardzo mi się podobała :D
    pozdrawiam i ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka w kolorach niebieski plus żółty jest świetna :) stworzyłaś bardzo wyrazistą, elegancką kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu kochana, kartka jest obłędna!!!CUDNA!!! Gratuluje tak pięknej nagrody :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu,karteczka zachwycająca,cudna kompozycja. Gratuluję wspaniałej nagrody 👏👏👏
    Miłe pozdrowionka 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Śliczna kartka, piękna kwiatowa kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń