Obserwatorzy

Translate

piątek, 28 lutego 2020

Komplet powitalny dla Ignasia...

Witajcie,
w sobotę byliśmy z wizytą u malutkiego Ignasia, który otrzymał taki komplet powitalny.









 Jak widać jest to prosty decoupage z serwetki, do tego farby kredowe, konika pomalowałam farbą, zrobiłam przecierki i kropki,potem pomalowałam lakierem i przykleiłam kokardkę z lekkiej masy. Kartkę zrobiłam z udziałem papierów Laserowe Love i Craft&You. Napis z paska UHK Gallery i digi stemple -I Love Digi. Prezent wręczony, a czas spędzony z Rodziną bezcenny:)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)

24 komentarze:

  1. Wspaniały komplet Basiu. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający jest ten komplecik :) a konik na biegunach wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, ten konik dosyć długo przeleżał zanim go postanowiłam w ten sposób wykorzystać, pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczny komplecik, kropeczki są śliczne i wyglądają bardzo pięknie na koniku.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplecik!!! Zachwycający!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty na powitanie nowego członka rodziny przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny komplecik :) Cudny prezent powitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ignaś otrzymał same wspaniałości, wszystko piękne i cudownie wykonane :) Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. decoupage? myślałam, ze to materiał i naszyty słonik?! przepiękny komplet, będzie cudowną pamiątka:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplet!!! Moje serce skradł ten uroczy konik w kropeczki, jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent przygotowałaś, Basiu!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki prześliczny komplet! Cudowne są wszystkie jego elementy. Patrzę i napatrzyć się nie mogę. CUDO!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny komplecik , będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały zestaw! Prawdziwe cudo. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały zestawik, sympatyczny i kolorystycznie piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny komplecik. Super pamiątka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplecik. Jaki słodziakowy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesympatyczny zestaw prezentowy:)

    OdpowiedzUsuń