Obserwatorzy

Translate

niedziela, 31 maja 2020

Czekoladownik i zabawa na fb...

Witajcie, 
zostałam bardzo zmotywowana przez Ewunię z ewinkowecięcie-gięcie cd, do wzięcia udziału w   #scrap16challenge2. Przygotowałam czekoladownik, który wykonany jest prawie w całości z różnych galeriowych papierków z wyłączeniem ramek- Mintay







 i wykorzystane materiały...

czekoladownik zgłaszam jeszcze do zabawy: Wiosenne Trele.




Bardzo dziękuję Ewuniu za motywacyjego ''kopa'' , a Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam, Barbara:)

21 komentarzy:

  1. Wspaniały czekoladownik, Basiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny czekoladownik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka, gdzies mi się taka mapka - warsztat- obiły o oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, nie mam wiedzy na temat warsztatów, to moja inwencja🌷

      Usuń
  4. Basieńko cudowny jest!! Te ramki wyglądają wspaniale! Buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladownik przepięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały ten czekoladownik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, stworzyłaś bajeczny czekoladownik, te kwiaty są niesamowite! Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladownik Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca :) bardzo oryginalna kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszedł Ci ten czekoladownik. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Everything looking very nice! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Podziwiam talent :) Wymagał na pewno dużo pracy, ale efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny czekoladownik. Czy ja go nie zauważyłam na fb? To jestem zdziwiona... Zwłaszcza, że śledzę prace na challenge. Ale prawdą jest, że my cały czas pracowałyśmy w miarę normalnie (poza zamknięciem pracowni i wożeniem mnie przez szefową codziennie do i z pracy), więc sama widziałam, że mniej tworzę, odwiedzam blogi i fb.

    OdpowiedzUsuń