Obserwatorzy

Translate

piątek, 19 czerwca 2020

Komunijne klimaty...

witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny! U mnie w ostatnim czasie powstało też kilka komunijnych kartek i boxów. Dzisiaj pokażę Wam kartki, w których wykorzystałam stempelki Mo's.  
Zacznę od tych, które dostałam już ponad rok temu w prezencie od Agusi, która tak pięknie je koloruje :) Oglądałam je i podziwiałam, aż stwierdziłam, że w końcu je wykorzystam..i tak powstał komplet dla dziewczynki,


oraz kartka w kopercie dla chłopca

po konsultacjach z Agnieszką w temacie kolorowania, zakupiłam oba stempelki i powstały kolejne dwie kartki, 


tak prezentuje się  środek na życzenia i mały pieniężny upominek,


 i dla dziewczynki

Dziękuję raz jeszcze Agnieszko za wszystkie cenne wskazówki:)
A teraz pochwalę się miłymi wiadomościami, które spotkały mnie na początku czerwca.
 Pierwsza to wygrana w candy u Madzi och, powiem tylko, jakie cudne malowanki do mnie dotarły! Zobaczcie zresztą sami,

Oglądam i podziwiam, bo w realu są fantastyczne! Madzia udzieliła tez mi kilka fajnych wskazówek i rad za które Dziękuję !
A druga miła wiadomość to moja kartka zdobyła wyróżnienie w majowej edycji Fan miesiąca w Magicznej Kartce

I toby było na tyle, pozdrawiam i zapraszam wkrótce, Barbara:)

25 komentarzy:

  1. Basiu, cudowne karteczki! I gratuluję pięknych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia!!!
    Karteczki powstały wspaniałe - aż zapierają dech. Te stempelki od Agnieszki piękne a cała wygrana u Madzi fantastyczna! Powstanie wiele świetnych karteczek u Ciebie:)
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu i również pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  3. Podziwiam karteczki, są prześliczne!!! Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje a kartki piękne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności :) ja także otrzymałam kolorowanki od Agi i myślę, że będą musiały trochę poczekać zanim je wykorzystam, bo tak ładne są, że szkoda od razu je gdzieś przyklejać ;)
    Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Basiu, że tak pieknie wykorzystałas stempelki :) Cudowne prace z nimi zrobiłaś :) No i gratka od Madzi , masz teraz kolorowy zapas stempelkowy :) gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne, a ta z dziewczynką, kwiaty i kolorowanie cudne! gratulacje otrzymania miana Fana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki! Basiu, jak połkniesz stempelkowego bakcyla,to będziesz miała kolejne pełne szuflady lub dysk ;-)Gratuluję wygranych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Wyszły naprawdę wyjątkowo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wykorzystałaś te piękne obrazki którymi zostałaś obdarowana. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki Basiu, a stempelki cudowne :) Gratuluję wyróżnienia i stempelków wygranych u Madzi. Pochwalę się, że też byłam jedną z szczęściarek, która otrzymała te cudeńka od Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sliczne karteczki z kolorowankami Agi, ale te pokolorowane stempelki wspaniałe, zazdraszczam, będą wspaniałe prace z nimi :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, przepiękne są te kartki. I serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu przepiękne kartki!!! Cuda normalnie!!!! Ale ty wiesz kochana, że jestem wielka fanką Twoich prac :). Gratuluje wygranych :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, ale nie ukrywam, że pierwsza najbardziej mi się spodobała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłaś prześliczne karteczki.
    Fantastycznie je ozdobiłaś kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki, stempelki przepiękne, a prezenty to same skarby, gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, kartki prześliczne! Stemple i prezenty cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze, słodkie karteczki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Basiu wyróżnienia oraz wspaniałych kolorowanek,są fantastyczne !!! A karteczki z okazji Komunii Św. przygotowałaś śliczniutkie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki i wspaniałe nagrody. Gratuluję Basiu i pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń