Obserwatorzy

Translate

wtorek, 24 listopada 2020

Motylowe podstawki...

 Witam wszystkich wieczorową porą,

dzisiaj dla odmiany coś z decu. Przyznam się, że dawno nic nie robiłam z decu i to co odkładałam od dawna, w końcu doczekało się realizacji. Oto podkładki pod kubki, szklanki...





Wykorzystałam bejcę wodną popiel, serwetkę, specjalny lakier do malowania takich przedmiotów, który nie powoduje przywierania, małe chlapania i to w zasadzie wszystko. Bardzo dziękuje za wszystkie odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)

17 komentarzy:

  1. Świetne są :) znam ten serwetkowy wzór, nie sądziłam, że może tak fajnie wyglądać do podkładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te podkładki. Śliczny motyw :) I pudełeczko też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło Basiu! Bardzo ciekawy wzór, wyszło elegancko :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Super na prezent! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyle i to delikatnie niebieskie - Basieńko, zachwyt mój sięga samego nieba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię motylkowe prace, więc i te podkładki mi się podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Bardzo ładny motyw. Śliczne również pudełeczko na podkładki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny komplecik Basiu, wspaniale te motylki przysiadły na podkładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkładki z cudnymi motylami i wzorami, śliczne pudełeczko w komplecie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładki w motylki wyglądają prześlicznie, komplecik jest cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładki przepiękne! Motylki to bardzo ciekawy wzór i ślicznie wyglądają na nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyszły! To będzie niewątpliwie bardzo efektowna i praktyczna ozdoba stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podkładki. Motyw motyli jest zawsze uroczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń