Obserwatorzy

Translate

wtorek, 9 lutego 2021

Męskie sprawy...

 witam serdecznie,

na chwilę oderwiemy się od kwiatowych kompozycji i pokażę Wam męski exploding box, który czeka na odpowiedni moment, aby go podarować. Urodziny, imieniny lub każda inna dowolna okazja:)















Wykonałam go praktycznie w całości z papierów Craft&You -  Man's World i Vintage Man. Z niewielkim dodatkiem innych grafik Mintay, Craft'O Clock, Piątek13. Do tego tekturka 3D Crafty Moly, żarówka nie pamiętam jakiego producenta, sznurek, perełki, wstążka gnieciuszek, moja nowa miłość:)Boxa zgłaszam do zabawy: WYZWANIE #108 EXPLODING BOX z tekturką 3D


Bardzo dziękuję za wszystkie słowa i odwiedziny, zapraszam wkrótce, Barbara:)

55 komentarzy:

  1. ej no, jest prześliczny! ogromne wow, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska praca Basiu. :))) Każda ścianka jest jak dzieło sztuki, każda dopracowana i z przesłaniem miłości. Każda ścianka mi się podoba, podziwiam totalnie!!!! Pozdrawiam Cię najserdeczniej. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu widać, że sporo pracy włożyłaś w ten box. Każda kartka strona jest super i na każdej są rzeczy lubiane przez panów :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu boksik przesliczny, a skrzyneczka bogato zapełniona narzędziami, każdy majsterkowicz będzie zadowolony.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie męskie pudełko :D Pięknie ozdobione, z pomysłem i humorem, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Podziwiam osoby, które mają taki talent do prac manualnych. Ja mam dwie lewe ręce :D Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dołączam do grona obserwujących, ciekawa jestem co tutaj jeszcze zobaczę :)

      Usuń
    2. dziękuję i cieszę się, że dołączyłaś do mojego świata:))

      Usuń
  7. Genialne meskie pudełko. Bardzo mi sie podoba wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny męski box :) Przepięknie ozdobione ścianki i skrzyneczka pełna narzędzi :) Czego chcieć więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny! Zawiera wszystko co potrzebne facetowi:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie męska rzecz, do tego poczyniona po mistrzowsku! Już niedługo dzień mężczyzny... będzie jak znalazł. Bardzo lubię Twoje prace, są takie bogate i dopracowane. Po prostu kopalnia inspiracji i pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny box:) Strasznie i się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woooooow, ale czadowy Basiu! W męskim wydaniu jeszcze nie widziałam! Kochana, nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Z każdym tematem świetnie sobie radzisz i zawsze powstaje piękna praca :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, męski box Basiu! Super pomysłowo ozdobiony środek i ścianki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny męski klimacik stworzyłaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny exploding box. Skrzynka narzędziowa wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basieńko, myślę że męski box to prawdziwe wyzwanie, a Tobie udało się z nim wspaniale zmierzyć. Boxik robi wrażenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny box! podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny męski box, pięknie ozdobiony, świetnie dobrane dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale sobie poradziłaś z męskim pudełkiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Ta skrzyneczka z narzędziami świetna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Ta skrzyneczka z narzędziami świetna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, niesamowity jest ten box!
    Podziwiam ozdobienie całego pudełka w męskim stylu, bo dla mnie kartka jest sporym wyzwaniem.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności aż nie można się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia :) Ps.box ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń