Obserwatorzy

Translate

wtorek, 17 sierpnia 2021

Kartka na podwójną uroczystość...

 witam wszystkich,

dzisiaj wpadam z kartką kwiecistą, różaną oczywiście z shakerem, które u mnie ostatnio królują, na urodzinowo - imieninowe święto:)



Pokażę Wam jeszcze jak zagospodarowałam kartki zrobione jakiś czas temu na warsztatach online  z Olgą Bielską,




Kartki dostały do kompletu pudełeczka i są już u osób zainteresowanych:) Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! zapraszam wkrótce, Barbara:)

17 komentarzy:

  1. Piękne prace Basiu, zwłaszcza te warsztatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne karteczki! Wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś naprawdę przecudowne kartki. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam totalne poczucie, że robisz coraz to bardziej magiczne prace, zachwycają mnie na całego, wszystkie!!!!! :0 Cudownego dnia kobieto pełna magii. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki, mnie jednak najbardziej zachwyciła ta leśna, z elfem i grzybami, jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wszystkie! bardzo podobają mi te komplety- idealne do ręczenia z dodatkiem;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki a te z warsztatów dodatkowo są takie bajeczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace! ta pierwsza ma przepiękną, wyrazistą czerwień :) kolejne - piękne, kwiatowe, radosne, baśniowe :) ślicznie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudne prace. każda wyjątkowa i niepowtarzalna. Bardzo, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki!!! Zawsze się u Ciebie zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki. Żeby zrobić takie cuda trzeba pewnie mega dużo pracy włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Jestes pomyslowa osobka. Nie moge sie napatrzec na te cudenka. Ta z czerwonymi rozyczkami jest najpiekniejsza. Sama nie umiem zrobic takich rozyczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzysz prawdziwe cudeńka. Uwielbiam te wróżkowe kartki:) A szejker na tym barwnym tle wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe te kartki i to nie w zwykłej kopercie! Normalnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na swoim blogu przedstawiasz wspaniałe rzeczy. Masz ogromny talent! Piękna kartka i wspaniała koperta.

    OdpowiedzUsuń