Obserwatorzy

Translate

wtorek, 7 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie cz.2

 witam się z wami bardzo cieplutko,

dzisiaj wpadam z kolejną porcją kartek świątecznych, oczywiście mix papierów, ale większość zdecydowana to kolekcja Scrap Boysów  - Christmas Wishes i Winter Cotton...( przerabiam tę ''górkę'' papierów;)










A na koniec, zobaczcie jak rozkwitł mój grudzień:)

Bardzo dziękuję Małgosi z Papierowego Jarmarku za pamięć i życzenia, pozdrawiam wszystkich i zapraszam na kolejny wpis, Barbara:)




18 komentarzy:

  1. Jestem Basiu zachwycona Twoimi kartkami , co jedna to ładniejsza. Mam i ja te papiery ale jakoś pomysłu była brak !! Dochodzę do wniosku, że w kartkach to ja cienka jestem.
    Pozdrawiam i dziękują za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Aniu za tyle ciepłych słów i również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wszystkie karteczki wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki Basiu! Wspaniale uchwyciłaś świąteczny klimat:) Cudownie kwitnie raczek. Białych nie widziałam:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za te ciepłe słowa:) co do koloru kwiatów to wcześniej miał blado różowe, ale tym razem białe są, może to ma coś wspólnego z dziennym światłem? nie wiem. Również zasyłam pozdrowienia:))

      Usuń
  4. Basiu, cudne kartki zrobiłaś, a grudzień wygląda bardzo okazale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna moc karteczek:) Wbrew pozorom świąteczne kartki, to nie jest łatwa sprawa a Tobie wychodzą one świetnie!
    Grudnik zachwyca mnóstwem kwiatów:) Masz dobrą rękę.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace Basiu a taki kwiatek pierwszy raz widzę, wyglada bajkowo :) Wszystkiego najlepszego Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grudzien wygląda bardzo imponująco:). Karteczki za to prześliczne nie wiadomo na którą się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki Basiu! Takie kolorowe i radosne a przy tym bardzo klimatyczne :) A kwiat naprawdę cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające są te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne karteczki, Basiu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Basienko spoznione zyczenia imieninowe :) Wszystkiego najlepszego, sto lat, duzo zdrowia, usmiechu i samych pieknych chwil.
    Karteczki cudne, ta pierwsza jest naj naj naj. Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki, pełne świątecznego ciepła i przytulności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki i cudowny kwitnący grudnik, Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki- każda jedna zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fantastyczne! Bardzo podoba mi się taki styl:)

    OdpowiedzUsuń