Obserwatorzy

Translate

środa, 7 grudnia 2022

Kartki ze Świętą Rodziną...

 witam wszystkich serdecznie, bardzo, bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów:) 

a odpowiadając Agusi to powiem, że palce bolą, może nie palce, a stawy, które trochę mi dokuczają, ale powoli i do przodu. Póki co jeszcze daję radę:))

dzisiaj pokażę Wam kartki ze Świętą Rodziną, hurtem bo układ kartki w zasadzie ten sam, a obrazki pochodzą z Lemonkowego bloczka do wycinania,


















Witam nową obserwatorkę Mojego Świata i cieszę się, że chcesz zostać w nim na dłużej! A Wam życzę spokojnego wieczoru i do zobaczenia, Barbara:)

16 komentarzy:

  1. Kartki są bajeczne, no cudowności. Każda jest wyjątkowa i wprowadza w świąteczny nastrój, to takie teraz potrzebne. :) Niech stawy już nie bolą, niech odpuszczą. Ja na stawy polecam kolagen, kiedyś jadłam dużo awokado i trochę skorupek z jajek zmiksowanych i wciepanych do jogurtu. Wiem, co znaczy ból stawów, niech już to znika i wierze, że będzie coraz to lepiej. Miłego wieczorku. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Kochana za te słowa! tak, jem galaretki,nawet żelatynę piję i mam nadzieję że będzie lepiej. Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Basieńko, cudne te kartki, właśnie takie - a motywem religijnym przemawiają do mnie najbardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, cudne te kartki, właśnie takie - a motywem religijnym przemawiają do mnie najbardziej.
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są zachwycające! Jestem pod ogromnym wrażeniem zarówno ilości jak i cudownego efektu Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, kartki są śliczne. Pięknie motyw świętej rodziny wkomponowalaś.
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są! I takie prawdziwie świąteczne. Piękne papierki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponować, naprawdę przyjemnie się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie skomponowane kartki i w jakiej ilości! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki!! podziwiam Cię za umiejętność łączenia różnych papierów. Jestem nimi zachwycona:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale wykorzystane świąteczne grafiki. Stworzyłaś pięknie i niepowtarzalne kompozycje. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń