Obserwatorzy

Translate

czwartek, 9 kwietnia 2015

Deseczki...

Witam bardzo słonecznie i wiosennie!
Dzisiaj pokażę Wam jeszcze kilka deseczek, które zrobiłam jeszcze w zeszłym roku. Motywy na nich powtarzają się z tymi, które pokazywałam w poprzednich postach,ale takie najbardziej podobały się.A z gustami się nie dyskutuje!
Może nie są do końca idealne, może brakuje im tego ostatecznego maźnięcia patyną czy farbą, ale cały czas uczę się  ....
Na deseczkach wykorzystałam motywy z serwetek.



 Wracam jeszcze do świątecznych klimatów, bo wczoraj jeszcze otrzymałam świąteczne życzenia od Basi
Dziękuję Basiu bardzo serdecznie!!!!
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.Życzę Wam Dobrego Dnia :)

17 komentarzy:

  1. WSZYSTKIE DESECZKI ŚLICZNE ALE TA Z CZERWONYM CZAJNICZKIEM REWELACYJNA, BARDZO MI SIĘ PODOBA

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje deseczki są śliczne:) zapraszam do mnie;) mój ostatni post też jest o deseczkach- notesach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje faworytki to oliwkowa i jabłkowa choć oczywiście wszystkie sa śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jabłkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze móiąc to wszystkie mi się podobają:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne -szczególnie ta z jabłuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się te Twoje deseczki podobają. Wybrałaś świetne wzory, a jak starannie są wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Basienko Kochana ! Przepiekne deseczki, uwielbia Twoje piekne prace !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te deseczki :) Szczególnie ta z czajnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne deseczki, super dobrałaś motywy serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są cudne ale te na białym tle najbardziej mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne a moje serce skradła Coffee time:) pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ozdobione deseczki :)

    OdpowiedzUsuń