Obserwatorzy

Translate

sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosennie i miętowo....

Witam Was !
Przychodzę na chwilkę z wiosenną i w pastelowych kolorach kartką...







Tym razem kartka w rozmiarze DL.Wykorzystałam papiery z kolekcji Świeżo Malowane 02, 03, 04, Galerii Papieru, bawełniana koronka, tekturka- ptaszek w klatce, którego pokolorowałam markerem, a następnie pokryłam Crackle Accents oraz tekturki narożniki, miętowe róże i płatki hortensji, a kwiatki o zabarwieniu różowo-zielonym wykonałam przy użyciu wykrojnika Memory Box ,Fancy blossoms 98312,
Różyczki pokryte są bałym gesso i posypane brokatem. Użyłam jeszcze trzech wykrojników Marianne Design i Rosy Owl. Kartkę zgłaszam tu...
Wyzwanie z Gościem #40  
 Zainspirowały mnie kolory bukietu i  kolor miętowy.
Oraz tu...
Wyzwanie #5 - dowolna wiosenna praca
Dziękuję Wam bardzo za takie ciepłe komentarze pod ostatnim postem i życzę Wam udanego Weekendu :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, śliczna kompozycja kwiatowa.
    P.S Dziękuję za miłe odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka dopracowana.A ile w niej ślicznych pojedynczych elementów!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo za ciepłe słowa !!!!

      Usuń
  3. Och cudowna ta kartka taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Jest co podziwiać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Podziwiam kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna karteczka. Cudne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pastele a karteczka całkiem wiosenna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ta mięta! Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna;) Z odcieniem miętowym całość wygląda doskonale;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita kartka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale delikatna i niepowtarzalna ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń