Obserwatorzy

Translate

niedziela, 20 sierpnia 2017

Czekoladowniki cz. III...

Witam Was po przerwie!
Muszę Wam powiedzieć, że wyjazd nam się udał, dopisała pogoda, a to najważniejsze! Zrobiliśmy małe rozpoznanie i wiem, że na pewno tam jeszcze wrócimy! Góry mnie zachwyciły!!! A dzisiaj trzecia odsłona czekoladowników...






 Taki różnorodny misz - masz....
A teraz  trzy zdjęcia...
     Gubałówka....

      Dolina Kościeliska....

W  drodze do Morskiego Oka...
Dziękuje za Wasze słowa i odwiedziny! Zapraszam wkrótce:)

23 komentarze:

  1. Very nice cards. I'm glad to see you hot, here very cold and rain

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czekoladowniki :)
    Fajne zdjęcia, dobrze, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te Twoje czekoladowniki! Bardzo się cieszę, że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace wykonałaś i tak zastanawiałam się, który najbardziej mi się podoba i nie mogłam się zdecydować, bo każdy ma coś w sobie :).

    Super, że mieliście udany wyjazd :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu w Bałtowie byłam kilka lat temu i też mi się podobało :).

      Usuń
  5. Basiu, przepiękne czekoladowniki. Cieszę się, że wyjazd był udany i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czekoladowniki :)
    Chyba ładną pogodę mieliście :) Ja jutro jadę do Zakopanego, ale pogoda chyba nie najlepsza się zapowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne czekoladowniki! Zazdroszczę pogody na wyjeździe - mnie z mężem wczoraj zlało tam konkretnie na koncercie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak wyjeżdżaliśmy to zapowiadali załamanie pogody...

      Usuń
  8. Piękne czekoladowniki. A góry?... Góry kocham :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, kwiatowe czekoladowniki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, zazdroszczę tych górskich spacerów... :) zdecydowanie wolę góry latem ;) śliczne zdjęcia...
    Czekoladowniki są super, tym razem nie umiem zdecydować, który najfajniejszy ;) wszystkie bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowniki super.Fajnie że wyjazd się udał. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Po zdjęciach sądząc, mieliście chyba udaną pogodę :) Czekoladowniki wszystkie wspaniałe, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Wam bardzo za ciepłe słowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne czekoladowniki.Jak dawno nie bylam w tamtych górach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekoladowniki śliczne :)Fajnie wygladacie z tym górski krajobrazem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne czekoladowniki:) Fajna wyprawa -oj, dawno nie byłam w Tatrach...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyciły mnie, takie piękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne czekoladowniki, Basiu!
    A góry uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham góry, też bym świetnie się czuła w takich ślicznych okolicznościach przyrody :-)

    OdpowiedzUsuń