Obserwatorzy

Translate

sobota, 28 kwietnia 2018

Komunijna księga gości...

Witam Was bardzo serdecznie!
Bardzo dziękuję za tak ciepłe przyjęcie mojej urodzinowej kartki! Dookoła trwają w najlepsze przygotowania komunijnych pamiątek, także i ja zostałam poproszona o zrobienie komunijnej księgi /albumu na pamiątkowe wpisy gości, zdjęcia i inne pamiątki tego ważnego dnia. Oto taka właśnie księga dla dziewczynki...







 Księga powstała z papierów Laserowe Love "Lily Flower", pudełko i tekturka -Scrapiniec, zembosowana pudrem Ranger'a, kwiatki zrobiłam z papieru wizytówkowego przy pomocy Wykrojnik - Clematis mały
Do przechowywania księgi ozdobiłam pudełko...



 Księgę zgłaszam do zabawy tutaj: Stworzone z APScraft
Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim udanej majówki, Barbara:)

 

27 komentarzy:

  1. Piękny projekt :) Widać, że jest dopieszczony w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowej ( a jakże;) Anglii

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna księga! Na pewno będzie świetną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna księga. Cudownie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, księga jest przepiękna. Wspaniale dobrałaś papiery, a te kwiatuszki mnie zauroczyły.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny album, taki delikatny, ja też siedze w komunijnych klimatach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała księga! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inspiracja taki ładny album bo też mam do zrobienia album ale z innej okazji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna księga !!! Wspaniale ozdobiona okładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziewczęca księga. Gratuluję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna księga!!! To dopiero będzie piękna pamiątka :DDD. Fantastyczne kwiatki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna księga, Basiu!
    Pięknie ukwiecona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna księga, wyjątkowa pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna księga!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca Basiu . Dziękuję za zabawę z produktami APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ozdobiona pamiątka :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna księga pamiątkowa, to będzie niesamowita pamiątka tego ważnego wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przywędrowałam tu z nowszego posta z księgą dla chłopca... Zarówno ta wersja chłopięca jak i ta dziewczęca są naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń