Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 kwietnia 2018

Kwietnoiwe kartkowanie z Ulką...

Witajcie Kochane!
Piękne słońce za oknem, a ja wpadam na krótką chwilkę z kartkami przygotowanymi na zabawę u Uli, bo to już prawie połowa kwietnia, a swoją drogą ale ten czas pomyka! 
Miesiąc temu i obecnie zrobiłam dwie kartki, taką ogólną i z religijnym motywem. Mapka świetna i fajnie mi się robiło te karteczki...





 I obie razem...

 Dziękuję Ulu za  mapkę i przygotowaną zabawę:)



 A Wam za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)Ja zmykam grabić i uprzątać jesienne pozostałości w kwiatkach, pozdrawiam,Barbara.

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) ta z choinką bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie urocze :) przyjemnej pracy na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wyszły fajnie:) Podoba mi się ten pomysł robienia kartek świątecznych przed terminem, choć ja sama się nie mogę za to zabrać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też biorę udział po raz pierwszy w takim projekcie, zobaczymy co będzie latem..i dziękuję:)

      Usuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Będą jaj znalazł na grudniowe święto. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alu, na pewno to będzie jakieś odciążenie przed świątecznym czasem:))

      Usuń
  5. cudowne, fajna interpretacja mapki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko, obie kartki są urocze.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, karteczki bardzo ładne. I w grudniu będą jak znalazł. Ja swoje zrobię pod koniec kwietnia dopiero. Teraz mam mnóstwo innej pracy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki z ślicznymi grafikami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie przepiękne, ale ta z aniołkami mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki.

    Widzę, że wielu z nas doszły z wiosną nowe obowiązki - ogrody, tarasy i związane z tym prace. Jednak widok prześlicznych kwiatów rekompensuje zmęczenie. Ja mam tylko balkonik, ale traktuję go jak dodatkowy pokój, mój zielony kącik. Pozdrawiam, Basiu ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki bardzo udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki są urocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki:) Miłego porządkowania ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karty, Basiu. Ja też robię karty bożonarodzeniowe przez cały rok, w grudniu są "jak znalazł", zawsze na czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknej urody karteczki :)
    Można je podziwiać :)
    Pozdrawiam miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne obie...
    Chociaż moje serce skradla pierwsza :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu przygotowałaś piekne kartki- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 mapka, a 2 karteczki i do tego różne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie śliczne :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń