Obserwatorzy

Translate

sobota, 23 czerwca 2018

Kartki urodzinowe...

Witam Was bardzo serdecznie!
Bardzo, bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów pod ostatnim wpisem! A dzisiaj  pokażę Wam kartki urodzinowe, które  otrzymali Izabelka i Aleksander w ramach zabawy u Magdzi z bloga Pasje Magos.  Kartki już u Jubilatów więc śmiało mogę je zaprezentować...



 Tę karteczkę zrobiłam już jakiś czas temu, leżała sobie i czekała na odpowiedni moment...

 Tę karteczkę natomiast, zgłaszam do zabawy tu: Wyzwanie # 5 Urodziny / Challenge #5 Birthday
oraz tu: Wyzwanie #45 "Dla dziecka"

 W kartce dla Aleksandra, jak i kopercie dla Izabelki wykorzystałam digi stempelek z I Love Digi...spodobało mi się również ozdabiane kopert, do których pakowane są kartki więc jeszcze nie raz zobaczycie to.
Życzę Wam udanego weekendu i do zobaczenia, Barbara:)

21 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I każda inna:) Zawsze jestem pod wrażeniem ile różnych karteczek Jesteś w stanie wykombinować:)))
    Pozdrawiam ze SŁONECZNEJ ANGLII:) w końcu i u nas lato;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki -na pewno się spodobały :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, przepiękne dziecięce karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, bardzo podobają mi się te karteczki. Są bardzo radosne. Papiery i dodatki świetnie pasują do okoliczności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. obie śliczne, ale ta z pilotem przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne i niezwykle urocze dziecięce karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Karteczka dla Aleksandra jest przecudna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przeurocze, takie słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, niebieska skradła moje serce. Jest dla mnie perfekcyjna. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodziaki:)Obie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Tworzysz prawdziwe perełki, Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Scrapandme:)

    OdpowiedzUsuń