Obserwatorzy

Translate

środa, 27 czerwca 2018

Wielkanocne kartkowanie-czerwiec...

Dzień Dobry!
Najwyższy czas wywiązać się z zabawy, do której zgłosiłam chęć udziału, bo lipiec za progiem.. Ale tym razem jakoś ten czerwiec przemknął tak szybko, że moje kartki powstają na ostatnią chwilę. No cóż ważne, że zdążyłam. Dzisiaj kartka na zabawę u Magos, a temat czerwcowy to bazie. Oto moja kartka...



 Prosta,kolorowa,  płaska, do koperty, śliczny filcowy kogucik od Zosi K. a uroczy digisek od I Love Digi...Banerek zabawy:)

Witam w Moim Świecie nową osóbkę Sikorkowy Świat!Cieszę się, że chcesz zostać tu na dłużej:) a Wam dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)

 


17 komentarzy:

  1. Basiu, bardzo ładna karteczka. Wiosenna i wesoła. Bardzo podoba mi się ten wykrojnik z baziami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszła:) Mi najbardziej podoba się ten kurczaczek z sowią czapką. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i grafika bardzo mi się podoba. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna :) Słodka i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i radosna kartka, Basiu. Uroczy ten kurczaczek przebrany za sówkę.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka! Świetny ten kogucik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kolorowa, radosna i zabawna :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, ten digistamp jest przzabawny i taki słodki. Świetnie go zagospodarowałaś na tej słodkiej karcie,
    BożenA xoxo

    OdpowiedzUsuń