Obserwatorzy

Translate

środa, 26 września 2018

Ślubne składaczki....

Witam Was bardzo ciepło w ten słoneczny, przynajmniej u nas dzień!
Dzisiaj pokażę Wam dwa ślubne składaczki, które zrobiłam już jakiś czas temu (ach, te moje zaległości...) forma kartek ta sama,  drugi składaczek był zrobiony dla pary lubiącej podróże...





 Dopiero przy wstawianiu zdjęć zauważyłam, że obie kartki ozdobiłam  tekturkami:) a oprócz tego kwiaty gotowe i własnej produkcji, różne papiery, perełki, koronka, wstążki i sznurki.
Dziękuję za wszystkie słowa i komentarze. Życzę wszystkim  także udanego dnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)


25 komentarzy:

  1. PIękne Basiu, swietnie się składają :) uwielbiam takie nietuzinkowe formy kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, zauroczyły mnie te składaczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Bardzo podoba mi się forma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobione ! Kwiaty ręcznie robione rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te formy kartkowe, są ciekawe, odmienne a zarazem efektowne. Pięknie je ozdobiłaś :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki. Bardzo mi się podoba ta forma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, romantyczne karteczki :) Ta forma jest bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki w takiej nietypowej formie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne kartki, bardzo mi się podobają. Ta druga powoduję, że pracuje moja wyobraźnia. Byłoby cudownie podróżować z mężczyzną swojego życia. hehe Cudowne kwiaty. <3 Miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, śliczne te składaczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne składaczki ;) kwiaty prezentują się cudnie!!

    OdpowiedzUsuń