Obserwatorzy

Translate

czwartek, 20 września 2018

Wrześniowe kartkowanie z Magos......


Witam Was bardzo słonecznie i ciepło!
We wrześniowej zabawie z Magdą,  tematem  jest kartka z Jezusem. Oto moja prosta kartka:

Papiery: Galeria Papieru i ITD Collection. Banerek zabawy:

A ponieważ "zawaliłam"( przyznaję się bez bicia), sierpniową zabawę więc nadrobiłam zaległość za jednym posiedzeniem i powstała taka kartka, gdzie tematem był kurczak. U mnie mała ich gromadka:)


Do zrobienia jej wykorzystałam ścinki, czyli pozostałości różnych papierów, do tego kwiatki z galeriowego paska i jeszcze banerek:
Magdziu, dziękuję za kolejne wytyczne i czekam na następne tematy:) A Wam dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie do Mojego Świata, Barbara:)

26 komentarzy:

  1. Obydwie karteczki bardzo ładne:)
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowej (znów) Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! posyłam trochę naszego słoneczka wraz z pozdrowieniami:)

      Usuń
  2. Piękne karteczki Basiu, szczególnie podoba mi się ta z motywem religijnym. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, przepiękne karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sliczne, Pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne karteczki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki Basiu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu,obie piękne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń