Obserwatorzy

Translate

niedziela, 17 lutego 2019

dwie kartki i występ gościnny...

Witam serdecznie,
dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam dwie kartki, które przygotowałam w ramach występu gościnnego na blogu sklepu APScraft. 
Do wykonania kartek wykorzystałam wykrojniki, które znajdziecie w sklepie: Wykrojnik - Nasturcja dużaWykrojnik Kwiatek Szczęściarz  Wykrojnik LiśćWykrojnik - Baner L oraz Wykrojnik - Baner M 
oto kartki...pierwsza typowo dziewczęca, z wykorzystaniem grafiki z Magicznej Kartki...


 i druga delikatna w pastelowych kolorach...


 Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Życzę Wam udanego popołudnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)

34 komentarze:

  1. Łał, obie są świetne! Pierwsza mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu śliczne są Twoje kartki!!! Gratuluje gościnnego występu :)) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie. Kwiatki pięknie zdobią kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, gratuluję gościnnego występu i tak pięknych kartek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję gościnnego występu:) Kartki fajne:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki śliczne! Gratuluję gościnnego występu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu,jak zwykle piękne karteczki :)
    Gratuluję gościnnego występu.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pRZEPIĘKNE PRACE BASIU, GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki i prześliczne kwiatuszki Basiu. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle bardzo gustowne, zrobione z precyzją i ze smakiem karteczki. Gratuluję gościnnego występu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie kartki są świetne. Mi ostatnio bardzo podoba się ten motyw z cekinami i zamówiłam sobie kilka kolorów, żeby spróbować jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kartki, Basiu!
    Gratuluję gościnnych występów i życzę miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie zachwyciły obie karteczki, Basiu!!! Wspaniale wyglądają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, karteczki piękne. Szczególnie ta druga, delikatna bardzo mi się podoba. Dziękuję za odwiedziny u mnie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie piekna, ta z shaker superowa, ja też uwielbiam takie robić :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki,jednak bardziej moją faworyrką jest pierwsza;)
    Gratuluję goscinnego występu :)
    Pozdrawiam Basiu serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń