Obserwatorzy

Translate

piątek, 22 lutego 2019

Zabawa z Magos- kartki przez cały rok...

Witajcie, 
 już po raz dwunasty przygotowałam kartkę wielkanocną w zabawie u Magos,  gdzie Madzia tym razem zostawiała nam pełną  dowolność wykonania kartki. Oto moja ostatnia, świąteczna kartka...






Wykonałam ją z kolekcji papierów Laserowe Love- Easter Bunny, a do tego moja karteczka taka trochę bardziej na bogato i przestrzennie niż dotychczas robione kartki.Madziu, bardzo dziękuje za całoroczne kartkowanie i świetną zabawę, która jednocześnie mobilizowała mnie do pracy:)
Witam nowe Obserwatorki, Natalię Tw i A-Lenkę, cieszę się, że zostajecie w Moim Świecie na dłużej! Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)

28 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Basiu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka. Prawdziwie wiosenna i świąteczna.
    Ja mam zaległości u Magos. Ale powoli nadrabiam i pokażę hurtem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo wiosenna i energetyczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, przepiękna kartka w ślicznej kolorystyce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu śliczna kartka :)) Zapachniało wiosną i zrobiło się radośniej :)) Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosna karteczka.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, wiosenna i kolorowa! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, radosne kolorki :) bardzo fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię radosne, wiosenne kartki - Twoja jest prześliczna, Basiu!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i również życzę Ci udanego weekendu 😊

      Usuń
  10. Fajna karteczka:) Taka wiosenna:)
    Uściski ze słonecznej Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ale to bardzo ładniutka karteczka, w takich żywych, wiosennych kolorkach. Ciepło pozdrawiam i ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająco piękna kartka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kartka. Są jajeczka, jest kurka czyli to co powinno być na takiej kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesoła i typowo wielkanocna. Ja chyba też muszę się już za nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.

    OdpowiedzUsuń