Obserwatorzy

Translate

wtorek, 5 listopada 2019

Kartki dla bliźniaczek, wymianka i trochę prywaty...

Witam wszystkich w to pochmurne popołudnie,
dzisiaj będzie długi post, bo chcę Wam pokazać, opowiedzieć i dziękować bardzo bardzo naszej blogowej koleżance Justynce z bloga Wielkie Małe Pasje, a za co? za wymiankę, która miała miejsce pod koniec października. Poprosiłam Justynkę o zrobienie małego Aniołka chłopczyka Pawełka, w rozmowie ustaliłyśmy, że ja zrobię jej karteczki powitalne dla bliźniaczek, a ona  tego właśnie Aniołka. I oto efekt tej naszej rozmowy...moje kartki...





Kartki wykonałam w całości z papierów Lemoncraftu: Sweet Secrets basic, Nie zapomnij Mnie basic Lullaby oraz Leaves basic. do tego stempelki I Love Digi. Bazy kartek i pudełek Rzeczy z papieru.Wykrojnik bobasek Craft Passion.
Do paczuszki dołożyłam jeszcze kilka drobiazgów...
A oto, co otrzymałam od Justynki, cudnego Aniołka Pawełka, który jest docelowo dla mojej córki...







słodki, pięknie dopracowany, Justynka zadbała o każdy detal! ale oprócz tego w paczuszce pojawił się również zachwycający jegomość...

 czyż nie jest uroczy? 
oprócz tego otrzymałam mnóstwo przydasi, słodkości i kilka osobistych słów:)



Justynko, jeszcze raz WIELKIE DZIĘKUJĘ  !
A teraz na koniec trochę prywaty. Ostatnio pisałam, że mamy szczęście być rodzicami bliźniaków, Emilki i Piotra. Dzisiaj chcę Wam pokazać nasze dzieci, które w tym roku ukończyły 27 lat. 
Emilka

a to Piotr, z nowo poślubioną żoną Beatką {21 wrzesień tego roku}


Ostatnie zdjęcie to ja, mój mąż i nasz najmłodszy syn Gabriel. Zdjęcie zrobione w tym roku w Polańczyku.

Mamy jeszcze jedną parę bliźniaczek...:)
 To Srebrzysta i Śnieżka...
Wow, wyszło długo, ale myślę że ciekawie. Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)

30 komentarzy:

  1. Basiu ale masz piękną córke, jak modelka :) W ogóle cała rodzinka jest przesympatyczna :) Cudne karteczki zrobiłas dla Justynki. A jej aniołki sa w rzeczywistości jeszcze ładniejsze- wiem, bo mam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za te miłe słowa, a Aniołek w realu jeszcze piękniejszy😊 pozdrawiam cieplutko 😀

      Usuń
  2. Basiu kochana, jeszcze raz dziękuję za tą wspaniałą, pełną wzruszeń wymiankę ❤. Z wielką radością szyłam Pawełka, to taki unikat i promyczek wśród wszystkich anielskich skarpeciaków. Cudowną masz rodzinę, prawdziwy skarb. I zgadzam się z Agą, masz piękną córkę!! Buziaki i uściski dla Was 😘. Ps. W piątek bliźniaczki mają przyjść na świat i już nie mogę się doczekać kiedy dam im te cudne karteczki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justynko za te ciepłe słowa i rownież cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Cudowna wymianka! Przepiękne są te Twoje karteczki, a aniołek od Justynki przeuroczy. I zgadzam się z przedmówczyniami :) masz piękną córkę i całą rodzinkę cudowną :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dzieci i piękne Twoje prace prezenty! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, pięknie wszyscy wyglądacie! A wymianka udana jak widać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, a dzieci gratuluję, piękni jak rodzice. Niech im się wiedzie w życiu. Macie z kogo być dumni :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od początku :)
    Karteczki Basiu wykonałaś przecudne !!! Prezenciki wymiankowe wyborne !
    Aniołek i Skrzat naprawdę Super ! Ale dzieci i rodzinka NAJWSPANIALSZE !!! ( Córcia przepięknej urody ).
    Kociaki oczywiście superanckie 🙀🙀🙀
    Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Was poznać:) Dziękuję że wpuściłaś nas do swojego świata. Twoje chłopaki fajne a córka prześliczna!!!

    Karteczki do wymianki cudne tak jak i aniołek oraz skrzat. Obydwie włożyłyście serce w te prezenty!

    Koty też słodkie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka naprawdę robi wrażenie. Rodzinę masz wspaniałą i miło wkraść się na momencik do Twojego świata- dziękuję :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam już wymiankę u Justyny - obdarowałyście się obie po królewsku!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka, przepiękne karteczki :) Fajnie, że się wymieniłyście takimi cudami

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, słodkie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka i słodkości U Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basieńko kochana, ale piękna była Wasza wymianka - taka od serca. Gratuluję wspaniałych dzieciaków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne zdjęcia, śliczna z Was rodzinka (córcia ma śliczna urodzę, to po mamusi :)) i fajne koteczki. A z Justynką pieknie sie wymieniłyście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj ! Miło mi Cię poznać ! Od razu w pierwszym poście poznałam całą Twoją rodzinę - to niezwykłe ! Podziwiam piękne kartki i udaną wymiankę. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki😍
    Super wymiana 🙂
    Masz cudowną rodzinkę 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki, cudowny Aniołek i uroczy skrzacik. Piękne zdjęcia - wspaniała rodzina. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna z was rodzinka.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń