Obserwatorzy

Translate

środa, 4 marca 2015

Świąteczne...

Witam! 
Piękną zimę mamy tego przedwiośnia!!!!Właśnie znowu pada śnieg, jest szaro i ponuro....
A ja rozpoczynam sezon przedświąteczny dwoma kartami wykonanymi haftem krzyżykowym.  Są to dwa gotowe zestawy do wyszycia , zakupione jakieś półtora roku temu w sklepie internetowym Kokardka. I tak sobie leżały i czekały, aż doczekały się realizacji...


 W skład takiego zestawu wchodzi kartka-baza, koperta, zadrukowana kanwa z obrazkiem , igła, mulina.
I muszę Wam powiedzieć, że nie lubię drukowanych kanw, ponieważ rzadko druk trafia w wyznaczone krzyżyki i ciężko potem to ogarnąć. Wolę czystą kanwę i wzór  rozpisany na kartce.

Kartki ozdobiłam według własnego uznania, a ten śliczny kwiatuszek i listki z wymianki z Natalką !
Dziękuję Wam za ciepłe słowa pod ostatnim postem, pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających i do zobaczenia wkrótce :)

53 komentarze:

  1. Piękne obie, zwłaszcza żółta, chociaż kurczak też słodki. Kwiatuszek z listkami bardzo interesujący, jeszcze takiego nie widziałam. Aż zatęskniłam za wyszywaniem, jak zobaczyłam Twoje kartki,chociaż póki co jestem zagrzebana w wycinankach papierowych i szyciu Farmer's Wife. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam tym bardziej, ze przez lata wyszywałam krzyżykami i wiem, ile czasu i cierpliwości potrzeba. A Ty jeszcze pięknie te wyszywanki oprawiłaś!
    Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki super a wykonanie kartek przepiękne:) tez nie lubię drukowanych kanw. Właściwie nawet nigdy nie probowałam, wolę czysty materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne hafciki i bardzo ciepłe karteczki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne krzyżykowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty w wiosennych kolorach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wiosenne karteczki! Na gotowcach też nie lubiłam haftować,wolałam płótno,aby było delikatnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie klimatyczne. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne te hafty! Karteczki wesołe, akurat na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na Morską wymiankę
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu alez urocze karteczki i takie wiosenno pozytywne;) zazdroszczę talentu igłą malowanego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obie karteczki. Też nie lubię drukowanych kanw.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądają....
    a ja teraz tak mało haftuję, co nie oznacza że nie tęsknię za haftem.....

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne karteczki....aż się buzia śmieje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne :) Te hafty są takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyhaftowałaś karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft krzyżykowy, jestem pod wrażeniem. Ale najbardziej urzekły mnie te piękne wiosenne kolorki. Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki wyszły, śliczne hafciki.:) też nie lubię zadrukowanych kanw, brrr.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne karteczki, kurczaczek jest uroczy a kurki bardzo klimatyczne :) cieszę się że kwiatek ode mnie do czegoś Ci się przydał, bardzo fajnie pasuje do tej kartki :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne sa te obrazki i super kolork....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze - dzieło sztuki M Kasprzak

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo staranne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu te kartki są prześliczne, wzorki cudne :).

    Nigdy nie haftowałam na gotowym wzorze ale wystarczyło, że miałam taki w dłoni i wiedziałam, że to nie dla mnie. Tak jak piszesz nie zawsze wiadomo, gdzie ma być jaki krzyżyk ...

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne karteczki a haftowane obrazki to strzał w dziesiątkę, :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki. Piekne się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. łooo cudneeee ,a kurcok jest the best :D

    OdpowiedzUsuń
  27. łooo cudneeee ,a kurcok jest the best :D

    OdpowiedzUsuń