Obserwatorzy

Translate

wtorek, 10 marca 2015

Świątecznie....

Witam!
Rok temu odezwała się dosyć mocno siedząca we mnie sroka i zapragnęłam mieć te wszystkie ptaszki, pisanki, gałązki i inne ładne i fajne świąteczne tekturki...Jakoś ich wtedy nie wykorzystałam i spora część została mi się na tegoroczne kartki.
Oto  pierwsze trzy z moim ulubionym ptaszkowo- wiosennym jajem...

 Do zrobienia tej kartki wykorzystałam kolorowe papiery Galerii Papieru, Radość o poranku, tekturę falistą, kwiatki i listki wyciełam wykrojnikiem Leancreatief nr 45.0331, budkę i ptaszki pokryłam crackle accents i powstały śliczne spękania,perełki i mazaki do podmalowania gałązek.

 Do tej kartki użyłam także Radości o poranku, ale listki i gałązki pokryłam dla odmiany glossy accents

Tutaj wykorzystałam papier także Magicznej Kartki i Galerii Papieru, Świeżo malowane,ta zieleń jest świeża i soczysta ,  kwiaty Petallo. Układ podobny, jak w poprzednich kartkach.
Dziękuję bardzo za Wasze ciepłe słowa pod poprzednim postem! Witam Nową Obserwatorkę, bardzo mi miło, że zechciałaś dołączyć do Mojego Świata...i do zobaczenia wkrótce, bo mam jeszcze kilka kartek z wykorzystanymi tekturkami Wam do pokazania :)

22 komentarze:

  1. ooooo jajoo - wiosennie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie wersje kolorystyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu numerek 3 skradła moje serce piękna zieleń')

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie radosne wiosenne :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, cudnie! Bardzo pogodne, wiosenne i radosne te karteczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki :) ostatnia najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa śliczne, wiosenne i takie świeże

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie,piękne świąteczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, wiosenna kartka :) Idealna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, wiosenne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kartki, takie radosne i wiosenne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Światecznie i niesamowicie wiosennie! Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki1 Super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosne, wiosenne przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tekturki są śliczne a Ty pięknie je wykorzystałaś! Kartki cudne! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Na widok tych jajeczek z ptaszkami pewnie w każdej z nas obudziłaby się sroczka :).

    Zrobiłaś z nimi śliczne karteczki :).

    OdpowiedzUsuń