Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 marca 2015

Kolejne z tekturkami....

Witam Was!
Dzisiaj pokażę Wam trzy kolejne z wykorzystaniem tekturek, tak jak pisałam w poprzednim poście...
 Dodatkowo, chcę Wam powiedzieć, że inspirację do tej pierwszej  kartki zaczerpnęłam od  Hania739 (tutaj możecie zobaczyć, która), gdzie jej kartki ciągle mnie urzekają.

 Wykorzystałam tu  papier  Studia75, Panna Oliwia , Tekturka I-Kropki, jajka pomalowane i pokryte crackle accents, listki -glossy accents...

 A tutaj w ruch poszedł papier Magicznej Kartki oraz inne przydasie...
Tak samo jak i w tej kartce.
Dziękuję za Waszą uwagę i ponownie witam bardzo ciepło nowe obserwatorki z Google+. Zapraszam wkrótce :)

24 komentarze:

  1. prześliczne karteczki :)))))
    a Panią Hanię to i ja podglądam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu rewelacyjne kolejne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne karteczki , szczególnie te z ptaszkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczniutkie, bardzo wiosenne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowe! Bardzo optymistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, strasznie mi się podobają :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. o widzę tekturki Ci służą ,fajnie wiosennie, a tu teeż biorę zaraz jakieś tekturki na warsztat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne :) Bardzo wesołe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki,zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, prawdziwie świąteczne i wiosenne!

    OdpowiedzUsuń