Obserwatorzy

Translate

niedziela, 7 maja 2023

Kartki komunijne cz.1

 witam serdecznie w to zimne niedzielne popołudnie,

sezon komunijny w pełni, ja też miałam przyjemność wykonać kilka, a nawet kilkanaście kartek na tę uroczystość. Dzisiaj zapraszam na pierwszą część, kartki do pudełka i kartki do koperty. Wykorzystałam wszystkie  zachomikowane tekturki, stempelki, które na przestrzeni czasu dostałam od Madzi i Agniesi, papiery wszelakie i kwiaty, a co z tego wyszło sami zobaczcie..












dziękuję za uwagę i poświęcony czas, zapraszam wkrótce na część 2,  pozdrawiam Barbara:)


10 komentarzy:

  1. Podziwiam różnorodność :) wspaniałe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są absolutnie cudowne! Wspaniałe pamiątki komunijne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki Ci wyszły, super że masz na nie zbyt. A stempelki pokolorowane przez Madzię idealnie do nich pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przygotowałam dwie kartki, ale moje w porównaniu z Twoimi wypadają miernie:( Przepiękne kartki Basiu:) a wiesz, ze niebieski i literka K wpasowują się w moją zabawę?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, cudowne prace - taka różnorodność.
    Podziwiam jak pięknie potrafisz połączyć te wszystkie wycinane elementy.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Basiu, a stempelki od dziewczyn przeurocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające te karteczki na bogato zdobione z największą przyjemnością je oglądałam 🙂 zapraszam do mojej zabawy wielkanocnej mogłabyś zrobić nie jedną zachwycająca i bardzo inspirującą pracę 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda inna i wszystkie cudne!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ależ bogactwo przepięknych karteczek, jedna ładniejsza od drugiej, napatrzeć się nie mogę. Robią wrażenie swoją urodą i różnorodnością. Ślę pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń