Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 15 maja 2023

Kartki komunijne cz.2...

 witam serdecznie,

dzisiaj druga część kartek, powstały na warsztatach online z Olgą Bielską z papierów P13 i Art Alchemy,




kartki są już spersonalizowane i wręczone:)

I kolejne komunijne komplety z moimi kwiatami z bawełny, które zrobiłam na podstawie warsztatów z Ewą Argalską:)




A tutaj efekt warsztatów z Ewą w innych kolorach bawełny,


Na koniec, pochwalę się nagrodą od Scrap Boysów:)  wygrałam cały zestaw papierów Archiwalia, muszę przyznać, że wygrana ucieszyła mnie bardzo, bo od dawna wszelkie nagrody omijały mnie szerokim łukiem;)


No dobrze, to już dzisiaj na tyle. Sezon komunijny uważam za zamknięty. Pozdrawiam i życzę wszystkim spokojnego tygodnia, Barbara:))


7 komentarzy:

  1. Takie warsztaty to wspaniała sprawa, mnie też by się przydały czegoś bym się nauczyła. Twoje kartki bardzo mi się podobają a papierki to kąsek którego wszystkie scraperki zazdroszczą 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, podziwiam piękne kartki i wielkie brawa za kwiaty - są jak żywe. Gratuluję wygranej i posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu świetne te Twoje kartki komunijne i cieszy mnie że spersonalizowane. Poza tym w zieleniach które bardzo lubię. Kwiaty w Twoim wykonaniu są cudne. Co do nagrody to świetna jest , przyjmij moje gratulacje z tego tytułu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki komunijne, a kwiaty są cudowne :) Gratuluję wspaniałej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki wykonałaś a kwiatki to mistrzostwo. Wspaniale zdobią kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki i cudne kwiatuszki Basiu. Gratuluję super wygranej i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Twoje pamiątki komunijne, a kwiaty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń