Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 31 marca 2014

Niespodzianki...

Witajcie Moje Kochane!!!
Obecny tydzień zaczął się dla mnie bardzo prezentowo! Otrzymałam bowiem zwycięską przesyłkę
od Ewy z Pozytywnych Wibracji, a tam...
 ...po otwarciu same najpotrzebniejsze przydasie...

 ...słodkości (powiem tylko że pyszne w ocenie mojego syna)...
 .....a także karteczka z kilkoma słowami od Ewy...
...co do zastosowania tych prztdasi to będzie i świąteczny jasiek, i hafciki z gazetki posłużą do wykonania kartek okolicznościowych, że nie wspomnę o ślicznej kanwie i tych wszystkich drobnych elementach!
jednym słowem DZIĘKUJĘ EWO!!!!!
...ale to nie koniec , bo dzisiaj także otrzymałam od Basi z Barbarahaft... śliczne wykrojniki
 ...no i gratisik się "zaplątał"...

...już widzę oczami  wyobraźni co z nich wyczaruję...Dziękuję Ci Basiu serdecznie!!!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, po królewsku Cię obdarowano, ale mnie również!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy wysyp nagród, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się cieszę, że sie cieszysz....no to cieszmy się oboje....hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie ze dotarlo wszystko w jednym kawalku. Ja zawsze sie boje, bo pare razy moje przesylki ginely bez wiesci. Nie wiem tylko czy to dobrze, ze zamiescilas zdjecie koperty gdzie widac nasze adresy tak wyraznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Twojej spokojności usunę to zdjęcie.Może tak być?Pozdrawiam Cię:)

      Usuń