Obserwatorzy

Translate

wtorek, 1 kwietnia 2014

Ku końcowi...

 Zbliżam się ku końcowi w robieniu ozdób świątecznych , ponieważ pora wziąć się za porządki wiosenno-świąteczne.A zaniedbałam się okrutnie,przez to żeby wszystkich obdarować i nikogo nie pominąć! i jeszcze wywiązać się z różnych zobowiązań.Tak że pokażę Wam jeszcze kilka kartek...






                                      
                                ....kilka pisanek...

....a taki stroik zawiśnie na moich drzwiach wejściowych w odpowiednim momencie...


....zostało mi do zrobienia jeszcze kilka kartek ponieważ  rodzinę mamy bardzo dużą i wypada do każdego napisać życzenia, a ja uwielbiam wysyłać kartki i pisać życzenia tradycyjnie.Pozdrawiam Wszystkich serdecznie  życzę Dobrego Dnia!

2 komentarze:

  1. Basiu, śliczności narobiłaś - super. Ja też lubię wysyłać i dostawać kartki.
    Dzięki za odwiedziny. Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już koniec? Ja nawet nie zaczęłam wielkanocnych robótek:( Ale jak się na Twoje śliczności napatrzę to może w weekend przysiądę

    OdpowiedzUsuń