Obserwatorzy

Translate

sobota, 5 kwietnia 2014

Paryż, ach ten Paryż...

       Postanowiłam zebrać się na odwagę i  wziąć  udział w Szufladowym wyzwaniu, którego tematem jest Paryż.
Dla mnie Paryż nieodmiennie kojarzy się z Wieżą Eiffla ...i koronkami.Wieża Eiffla -wiadomo, a koronki dlatego,że to stolica mody niepodzielnie nosząca to miano od wieków. Szczególnie to widoczne (jak dla mnie) na przełomie osiemnastego i dziewiętnastego wieku.
a oto pudełko...


....dodam jeszcze , że całość utrzymana w kolorach jakie występują na obrazku-żółto-fioletowo-niebieskie...
...boki pudełka pokryte dwoma kolorami i delikatnie przetarte...


   ...a jak wiadomo wszystkim Paryż to również Miasto Zakochanych,.. nie mogło zabraknąć takiego drobiazgu jak serce...
Całość wykończona oczywiście koronkami..
I co myślicie o mojej pracy? Pozdrawiam Wszystkich bardzo słonecznie:)
                Pudełko zgłaszam na Szufladowe wyzwanie:
                       http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-4-paryz.html

10 komentarzy:

  1. piękne to pudełko!! przejrzałam Twojego bloga i bardzo mi się wszystko podoba:)

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko :-))) Paryż w wersji rozrywkowej wygląda świetnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nie marzyć o wiosennej podroży do Paryża, kiedy kolory i symbole tego miasta pobudzają do aktywności. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu nie marzyć o wiosennej podroży do Paryża, kiedy kolory i symbole tego miasta pobudzają do aktywności. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń