Obserwatorzy

Translate

środa, 9 kwietnia 2014

W kolorach wiosny...

Witajcie! 
Dzisiaj wykonałam kartkę na dwa wyzwania:
1: CRAFTMANIA-Kwiecień plecień- wyzwanie kwieniowe,
2:SCRAP SHOP- WYZWANIE Wiosna Wiosna ach to Ty..
 ...przeszycie w formie plecionki, tekturka ptak siedzący na plecionej gałązce , wokół ptaka zapleciony w niesymetryczne kółka sznurek
 ...całość jest delikatnie wytuszowana,wykorzystałam kwiaty gardenii, wiśni, różyczki liście i motylki z dziurkacza, perełki w płynie, wstążkę tiulową , papier Blanc kanvas,i inne, których nazwy nie pamiętam...

                  Zgłaszam kartkę tu:
http://scrapikowo.blogspot.com/search/label/wyzwanie 
                               i tu:KraftMania-wyzwnie kwietniowe.
http://craftmaniapl.blogspot.com/search/label/wyzwania 
                                    Życzcie mi powodzenia:)

9 komentarzy:

  1. Basiu, ale szalejesz. Kartki śliczne.
    Życzę Ci powodzenia we wszystkich wyzwaniach.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jakoś tak się rozkręciłam i to podoba mi się coraz bardziej...
      Dziękuję za miłe słowa.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki , życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Moniko:) i pozdrawiam Ciebie również!

      Usuń
  3. Piękne karteczki. Ja dzisiaj chciałam kupić świąteczną kartkę ale żadnej nie znalazłam po prostu nic, zero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego między innymi zrobiłam sama kartki i już wysłałam a zabawa przy tym murowana! Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam również:)

      Usuń
  4. piękne słonecznne i wiosenne :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa interpretacja tematu - plecionka ze ściegu super :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :) ( i prosimy o poprawienie błędu, który wkradł się w naszą nazwę :) )

    OdpowiedzUsuń