Obserwatorzy

Translate

piątek, 4 kwietnia 2014

NA urodziny...

Witajcie  znowu po króciutkiej chwili !
Pokażę Wam pudełko , które zrobiłam dla siostry na urodziny.W ogóle kwiecień jest miesiącem bardzo imprezowym , takim imieninowo-urodzinowym, a w dodatku jeszcze w tym roku wypadają święta, więc...
Ale przejdźmy do pudełka...


               ...serwetka od dawna zaprzątała moją uwagę więc znalazłam dla niej zastosowanie...
                      ...środek pudełka pomalowałam bejcą w kolorze cedru...
                           ...a całości dopełniają dwa motylki ...
                      ...do pudełka zrobiłam kartkę w postaci bileciku-zawieszki....


  ... w kolorach w jakich pomalowane jest pudełko. Jestem ciekawa co sądzicie o tym prezencie?
     Pozdrawiam słonecznie Wszystkich
      odwiedzających   Mój Świat...:)

4 komentarze:

  1. Śliczny prezent Basiu, siostra na pewno jest zachwycona. Tak właściwie to u mnie kwiecień też jest bardzo imprezowy:)) pozdrawiam wiosennie Monika:)

    OdpowiedzUsuń