Obserwatorzy

Translate

wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyzwanie Wielkanoc bez jaj...

                 Nowe wyzwanie, na które zrobiłam kartkę bez elementu jajka, taki był warunek...
Wyzwanie zorganizowane przez eKALETA.com...




...wykorzystałam do pracy kwiaty wiśni , gazę ,perełki w płynie, tekturkę  oraz papiery według uznania,listki z dziurkaczy..
Jeżeli podoba Wam się moja kartka ,proszę zagłosujcie na nią tu:
 http://www.e-kaleta.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-4.html

    
Głosujemy od 15 do 20 kwietnia poprzez wciśnięcie ikonki serduszka w prawym górnym rogu.
 Głosujemy na pracę która najbardziej Wam się podoba.
Każdy z głosujących może oddać swój głosik na maxymalnie 3 prace.
Prace umieszczone są na końcu tego posta.

                                 Zapraszam i pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna i kolorowa praca.Dziękuję za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo piękna, na pewno na nią zagłosuję:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również oddałam swój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham motyw ptaków a zwłaszcza drobiu, jakkolwiek by to śmiesznie nie zabrzmiało;)

    OdpowiedzUsuń