Obserwatorzy

Translate

wtorek, 7 lipca 2015

I kolejny ślubny box....

Witam Was!!!
Nie lubię takiego upału, żaru lejącego się z nieba i w ogóle takiej pogody...to nie na moje zdrowie...podziwiam tych wszystkich, którzy smażą się na plaży, leżąc w bezruchu...naprawdę podziwiam...
Ale teraz , że to okres ślubny, kolejne ślubne rozkładane pudełko...
 Jak fajnie wkomponował się swiąteczny wykrojnik Marianne Design w ślubne klimaty...
 tekturki ze Scrapińca, Wycinanki, Rapakivi....
 tort przybrany gazą i różyczkami oraz perełkami...


 Papiery , to oczywiście jedne z moich ulubionych Craft & You Design,  My Wedding...
Pudełko zgłaszam na wyzwania:
tu...Wyzwanie z Fifi Rifi - 3 okazje: Ślub, Chrzest Święty, Komunia Święta
oraz tu...Ślub/Rocznica ślubu
i tu...Wyzwanie #4 – I ślubuję Ci ...
Dziękuję bardzo za Wasze przemiłe komentarze pod ostatnim postem! witam nowe osoby i cieszę się, że dołączyłyście do Mojego Świata! Zapraszam wkrótce :)

32 komentarze:

  1. Piękny boxik Basiu, widzę, że sezon ślubny w pełni! A co do upałów - to moje zdanie już znasz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca- szczęśliwcem ten, kto ja dostanie:-D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię aż takiego skwaru, ale cieszę się z lata, zdecydowanie wolę je od jesieni czy zimy :) Boxik bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten torcik z serduszkiem cudny jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Napatrzeć się nie moge!!!! Toż to cudeńko!!! Podziwiam każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny :) Bardzo podoba mi się grafika. Upałów również nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne to pudełeczko:) Jestem zachwycona:) Również nie lubię takich upałów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny :))) Super ozdoby na ściankach, a te kompozycje kwiatowe piękne :))) Powiem Ci, że mieszkam prawie nad samym morzem, a na plaży to ja chyba byłam jakieś 10 lat temu. Wolę tam iść jesienią lub zimą :))) Nie znoszę upałów :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kompozycja :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany jaki wspaniały box! Wszystko tak pięknie ze sobą wygląda :)

    Zapraszam też na moje Candy! :)
    http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2015/07/podwojne-urodziny-u-scrapiny-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny torcik Basiu. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny torcik Basiu. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny torcik Basiu. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudełeczko. Pięknie ukwiecone. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełko zrobiłaś :).

    Ja też nie lubię leżakowania na plaży i, to jeszcze w słońcu ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne pudełeczko :) ...och i ach :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny torcik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, bogate pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie papierki, więc nie mogę się nie zachwycać :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pudełko :). Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń