Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 27 lipca 2015

Słodka herbaciarka...

Witam i pięknie dziękuję za Wasze dobre słowa pod ostatnim postem!
Dzisiaj pokażę Wam herbaciarkę na słodkości...












Serwetka tak bardzo mnie urzekła, że po prostu musiałam ją wykorzystać do ozdobienia pudełka, które szybko znalazło nowego właściciela, a właściwie właścicielkę w osobie mojej córki. Sposób wykonania tradycyjny.Jedynie serduszka uwypukliłam perełkami w płynie.
Herbaciarkę zgłaszam na wyzwanie, chociaż do końca nie wiem czy taka forma wykonania przejdzie...no zobaczymy...  
Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce :) 

23 komentarze:

  1. Herbaciarka urocza : ) Pięknie wykonana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. PIęknie zrobiona!Urocza! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Bardzo słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Mnie zauroczył i zaciekawił ten serduszkowy napój chyba miłosny ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńko :).

    Rzeczywiście wzór serwetki jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wspaniała herbaciarka, marze o takiej w mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!! w sam raz na słodkie co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!!! A ta grafika, istne cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwet faktycznie przepiękna, świetnie ją wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, świetne motywy, super kolory! Ożywi kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetyczne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ją zdobiłaś :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ smakowita herbaciarka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna herbaciarka a słodka serwetka tylko dodała jej uroku.
    przy okazji dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń