Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 13 lipca 2015

Lawendowo- chustecznikowo....

Witam Was bardzo poniedziałkowo!
Dzisiaj w ramach zabawy u Agaty w Kreatywnym bazarku.., pokażę Wam lawendowy chustecznik, który zrobiłam jakiś czas temu dla mojej siostry Kamilki...



Piękny motyw lawendy i dzwonków...a lawendę uwielbiam i mam nasadzoną w wielu miejscach, nawet na stoliku na balkonie w doniczce, co by mi ładnie pachniało i przy kawie...

Jeszcze tylko banerek wyzwania...

Dziękuję za uwagę i życzę Wam Dobrego Tygodnia!!!

35 komentarzy:

  1. Chustecznik cudeńko:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny chustecznik! Nie trzeba lawendy aby roznosił się jej zapach:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny a lawendę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny chustecznik, bardzo ładny, lawendowy motyw. A ten kącik z kawusią bardzo zachęcający ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lawenda jest piękna, motyw laweny też. Super chustecznik!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny chustecznik z motywem lawendowym. Też mam doniczkę z lawendą na balkonie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny chustecznik :DDD Też lubię zapach lawendy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hustecznik zaczynam lubić lawendę:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! aż mi zapachniało lawendą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię chusteczników, ale jak widzę takie ładne cacka to aż mi się chce:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest ten chutecznik . Jakos taka serwetka umknęła mojej uwadze, a jest doprawdy śliczna !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę Basiu, że i u Ciebie jest lawendowo :).

    Chustecznik jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny chustecznik, wspaniała serwetka z lawendą którą bardzo lubię. uwielbiam jej kolor i zapach i aż dziw bierze że sobie nie posadziłam ani jednej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu prawdziwy talent z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie lawendowo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny chustecznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity, lawendowy chustecznik :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, pięknie prawdziwa lawendowa łąka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, marzyłabym o takim! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny chustecznik, prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny chustecznik !!1

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy chustecznikowi w tym lawendowym wdzianku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sympatycznie, a tez pachnie? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny hustecznik! Uwielbiam motyw lawendy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny, bardzo lubie motyw lawendy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj... zaszalałaś z lawendą ale efekt super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń