Obserwatorzy

Translate

sobota, 30 stycznia 2016

Bingo...

Witam Was  w ten sobotni poranek! 
I zapraszam na nowe wyzwanie na blogu It's just fun..., gdzie tematem kolejnej zabawy jest BINGO...
Szczegóły , jak zawsze znajdziecie  na blogu wyzwaniowym...
A oto moja propozycja, sekretnik dla dziewczyny na różne zapiski, notatki, przemyślenia....






Wykorzystałam papiery Joy-a, UHK Gallery, Santoro,Craft & Joy Design Galeria Papieru,pobawiłam się trochę promarkerami i użyłam stempel Julie Nutting - KEIRA,
koronki, ćwieki, cekiny, tekturkę Crafty Moly i I Kropki, darcie, postarzanie, tuszowanie Distress Ink, płatki kwiatów, a także chlapnięcie tuszem Splash - pink.
A oto banerek do zabawy,

i tablica...wybrałam linię: warstwy min.3, ćwiek, media oraz : warstwy, stempel, sznurek/tasiemka...
mój sekretnik zgłaszam tu...Wyzwanie Styczniowe  
wybrałam linię: koronka, stempel, wstążka...

 i tu...Wyzwanie#1: Bingo 
wybrałam linię: metalowy element, minimum 3 warstwy, stempel...metalowy element u mnie to ćwiek i parasolka...


Zapraszam Was serdecznie do tworzenia swoich prac, dziękuję za Waszą obecność na moim blogu i zapraszam wkrótce :)

20 komentarzy:

  1. Wspaniały, piękna kompozycja i kolorystyka : ) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu fantastyczny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze Basieńko wspaniale! Jesteś bardzo uzdolniona Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sekretnik i bardzo ładne kolory.
    Kiedyś to się nazywało pamiętnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, dziewczęca praca, aż chciałoby się wziąć do ręki...tyle cudnych detali:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i bardzo dziewczęcy :) Na pewno się spodoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna okladka.Stempel ,fiolety cudnie zestawione :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) Basiu nie wiem czy już zapraszałam Cie na moje candy, w każdym razie zapraszam :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, na pewno każda młoda dama cieszyłaby się z takiego sekretnika

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ile sekretów skryje ten piękny sekretnik :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podobają te kolory, świetny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten sekretnik, wspaniała kompozycja i ten klimat.
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny. Bardzo ladna laleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny :) bardzo dziewczecy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny, napatrzeć się nie mogę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń