Obserwatorzy

Translate

wtorek, 12 stycznia 2016

Z kwiatami....

Witam Was i bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów pod ostatnim wpisem!
Dzisiaj dla odmiany kartka kwiecista, warstwowa, do której zrobienia zainspirowała mnie mapka z wyzwania na blogu Altair Art Wyzwanie #14: Mapka
A oto moja kartka..




 Użyłam do jej zrobienia tylko papierów z różnych kolekcji Altair Art: Welcome on board, a także z kolekcji Snake Skin i Falling Stars, których ze względu na nieczynny sklepik nie mogę podlinkować....zrobię to jak będzie już dostępny. Do tego koronki, trochę darcia i tuszu, złoty tusz splasch, glitter ,kwiaty i gotowe....
Kartkę zgłaszam tu...http://www.altairart.pl/2015/12/wyzwanie-14-mapka_16.html
 
oraz  ze względu na to, że użyłam tych papierków tu...Fan miesiąca...
 Jeszcze raz dziękuję za to, że zaglądacie do Mojego Świata...i zapraszam wkrótce :)

22 komentarze:

  1. Wspaniała!!! Śliczne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka:) w pieknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jak zwykle śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kartki :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, przecudna jest ta karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, bardzo mi się podobają takie warstwowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te warstwy, i te koronki takie eleganckie... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna warstwowa kartka w ciekawych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kartka. Podoba mi się jej kolorystyka. Dziękuję za udział w mapkowym wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art.

      Usuń
  11. ehhh fiolety... super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie bogata praca :) Kolory fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kolorystyka i bukiet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń
  15. Naprawdę piękna! Bardzo lubię takie warstwy!

    OdpowiedzUsuń