Obserwatorzy

Translate

sobota, 2 stycznia 2016

Nowy Rok i nowe wyzwania...

Witam Was bardzo ciepło w ten mroźny poranek!!!
Dziękuję Wam Bardzo serdecznie za wiele życzeń ! oby się spełniły nam Wszystkim! A jak napisałam w tytule po przerwie świątecznej wracamy z nowymi wyzwaniami na blogu It's just fun.
Styczeń to przede wszystkim święto Babć i Dziadków, więc zapraszam na Wyzwanie # 11 Dzień Babci i Dziadka
Oto moja propozycja...



 Kartka prosta z serii płaskich, żeby można ją zmieścić w kopercie. Napis od Jolagg, dziękuję :)
Jeszcze nasz banerek i zapraszam do tworzenia pięknych prac!
 
Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce :)

22 komentarze:

  1. Romantycznie i retro :-))) Piękna kompozycja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i taka kobieca :)
    Basiu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kartki .Retro i kolor to moje smaki estetyczne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie i kobieco, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna.
    Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Podoba mi się gorset :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna, wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka:) Szczęścia w Nowym Roku Życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna inspiracja, wg mnie dla odważnej babci ;), pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka śliczna.
    Basiu - najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycja na takie święto:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, ta kartka jest tak niesamowicie kobieca :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń